Frunnikken

Gestart door jaapie en wappie, maart 21, 2012, 11:25:03

Vorige topic - Volgende topic

0 Leden en 1 gast bekijken dit topic.

Wouter

Tja, ik ga er nog altijd niet anders over denken hoor. Duidelijk twee mannen..

kleinechar

Grappig om te lezen dat ze hij jou ook "frunniken" aan elkaar. Ik heb sinds paar dagen een tweede parkiet er bij gekocht en bij mij doen ze dus precies het zelfde. Ook ik vroeg me af wat dat zou betekenen.
Dit betekent dus dat ze elkaar lief vinden? Dat is een goed teken dus :).

jaapie en wappie

oke dank je. Ik had eerst ook twee mannetjes, maar ik heb er eentje terug gebracht naar de dierenwinkel omdat ze heel de tijd aan het ruzien waren. Maar deze twee zijn ook heel erg lief voor elkaar. Ze zitten heel de tijd bij elkaar en aan elkaar te frunnikken. Soms zitten ze ook op elkaar. Dat vind ik wel een beetje vreemd, aangezien het twee mannen zijn.

jaapie en wappie

Dat klopt inderdaad, dat zeiden ze tegen mij ook toen ik die parkieten ging halen. In het begin klopte dat ook want toen had ik twee mannen en die waren constant aan het ruzien met elkaar. Nu heb ik ook twee mannen, maar die vinden elkaar alleen maar heel lief. Soms maken ze wel eens een beetje ruzie, maar ze zitten eigenlijk heel de dag bij elkaar. Ook gaat er een van de twee elke keer op de rug van de ander zitten. Maar verder gebeurt er niks. Wat wil dat betekenen, aangezien het twee mannetjes zijn?? Wie weet dat?