Nieuw expertlid!

Gestart door Wouter, maart 18, 2012, 16:44:26

Vorige topic - Volgende topic

0 Leden en 1 gast bekijken dit topic.

Wouter

Damens en heren,

Ik kan u allen mededelen dat het forum van Parkieten-Freak er vanaf vandaag een nieuw expertlid bij heeft:

Marcel87

Marcel, je hebt meerdere reacties geplaatst die ons zijn opgevallen. Je weet op een juiste manier een goed antwoord neer te zetten op meerdere vragen en dit is ons niet onopgemerkt gebleven! Namens het hele team van Parkieten-Freak; van harte gefeliciteerd met je aanstelling tot expert!

Kleintjes

Gefeliciteerd Marcel!

Je hebt 't verdiend :D
Pootjes van; Eddie, Neo, en Ezio
Groetjes van ons :). IM: Venus-Gino-Silly-Mini-Gina-Giny-Pino-Kyra-Tolo-Cookie-Charly-Tweety-R2-D2.1-Kruumel-Oli-Sammie-Mozy-BB-8.1-BB-8.2-C-3PO-Pino II-Scotty-Jecky-Amy-Punky-MozyII-Dot-Lemmy
Geheugen problemen; Bij voorbaat excuses

Sara

Van harte gefeliciteerd! Ik hoop dat je de forumleden blijft bijstaan met je grasparkietenexpertise, want je doet dat heel goed.  :)

Vele groetjes,

Sara
Vele groetjes van een ex-grasparkietenbaasje (met heimwee) ;-)
Ook een pootje van Zoë en Fenna, mijn keeshondjes

TenT


Marcel87

hahaha.. nou euhm... bedankt!  ;D

Gewoon kwestie van goed lezen, opslaan en weer gebruiken  ::) en logisch nadenken :)

Ga binnenkort verhuizen (als alles goed gaat) en in mijn nieuwe woning ga ik 2 parkietjes adopteren! :) Dus hopelijk ben ik niet meer parkietloos over ongeveer 2 maandjes :)

Snappie


inge

Namens mij, ook van harte gefeliciteerd ;)

Parkieten-Freak

Ook namens mij van harte gefeliciteerd Marcel!  :)


joopie en mutz


daniel :D

Gefeliciteerd. ;D ;D (voor zover dat nog niet genoemd is :P :P )

hillie

namens mij ook gefeliciteerd met de benoemde titel.

Loeky

Gefeliciteerd Marcel en wat goed dat je parkieten adopteert!
Zoals je weet zijn er 3 van de 4 van mij ook geadopteerd en
ik zou niet meer anders willen!

Je hebt die titel zeer terecht verdiend, ga zo door!  ;)
Groetjes uit Loeky's dierentuin

Dag lieve Loeky      † 21-10-2010, je was mijn beste maatje!
Dag vrolijke Happy † 24-04-2012, we missen je!
Dag mijn mooie bijzondere Doeky   † 07-04-2013, voor altijd in mijn hart!
Dag lieve Flurry, we missen je vrolijke parkiet!  † 14-07-2017 Dag Engeltje 11-03-19

Lilloontje


esmmar

Gefeliciteerd Expert 8) en ook met je nieuwe woonlocatie. Ik weet niet of in je in nieuwbouw terecht komt, maar dan let je vast wel op te droge lucht. Dat is in de eerste maanden vaak heftig en niet leuk voor je vogels. :-\