Tweety=?

Gestart door TenT, februari 29, 2012, 17:42:47

Vorige topic - Volgende topic

0 Leden en 1 gast bekijken dit topic.

TenT

Hallo iedereen. Eerst wil ik me even excuseren dat ik tegenwoordig onactief ben op het forum maar ik heb het momenteel heel druk. Maar ik heb een probleem met Tweety. Ik ben een paar dagen geleden naar de VA geweest omdat ze bol begon te zitten en er poepjes aan haar veren bleven hangen, de mest was ook slecht. De VA zei dat Tweety aan het sterven was. Hij zei dat het van de ouderdom was toen ik zei dat ze te veel af moest zien zei ik dat ze haar moest laten inslapen. Dat wouw ze niet doen dus ben ik gisteren naar een andere VA geweest. Tweety zit nu nog boller en gaat ook op de bodem in de hoek zitten. De mest is wel beter. Nu zei die VA dat ze niet aan het sterven is maar legnood heeft. Ik snap er dus niks meer van. Heeft iemand een idee wat ik nu kan doen naar een andere VA gaan is geen optie aangezien die er niet meer is.

TenT

Nog iets dat me opvalt: Ze kan ook veel moeilijker klimmen ze lijkt ook sneller moe te zijn.

Moppers

Dus als ik het goed begrijp heeft een vogelarts legnood geconstateerd en heeft je vervolgens zonder haar hiervoor te behandelen naar huis gestuurd? Sorry hoor, maar dat vind ik erg moeilijk te geloven.

Kleintjes

Citaat van: Moppers op februari 29, 2012, 20:06:37
Dus als ik het goed begrijp heeft een vogelarts legnood geconstateerd en heeft je vervolgens zonder haar hiervoor te behandelen naar huis gestuurd? Sorry hoor, maar dat vind ik erg moeilijk te geloven.

Eerst was 't diertje stervende en daarna ineens legnood. Volgens de vogelarts. Ik kan die jojo ook niet meer volgen :S (die arts dan he?) En inderdaad: onbehandeld :S

@TenT: Ik zou 'n vervangende Dierenarts / Vogelarts opbellen en 't uitleggen. Wellicht dat je dan ergens anders terecht kunt.
Pootjes van; Eddie, Neo, en Ezio
Groetjes van ons :). IM: Venus-Gino-Silly-Mini-Gina-Giny-Pino-Kyra-Tolo-Cookie-Charly-Tweety-R2-D2.1-Kruumel-Oli-Sammie-Mozy-BB-8.1-BB-8.2-C-3PO-Pino II-Scotty-Jecky-Amy-Punky-MozyII-Dot-Lemmy
Geheugen problemen; Bij voorbaat excuses

TenT

Sorry voor mijn onduidelijkheid. Ik ben naar 2 verschillende vogelartsen geweest. De 1 zei dat ze ging sterven en de andere zei dat het legnood was. De VA die zei dat het legnood was heeft wel een behandeling gegeven hoor. Ik moest soms waterdamp in de kooi blazen en zorgen dat ze het nooit koud had. Verder heeft deze Tweety ook gemasseerd.

Maar blijkbaar had de eerste VA toch gelijk vandaag lag Tweety dood in de kooi. Wanneer kan ik nu best een nieuw vriendje voor Toby gaan halen?

daniel :D

Sterkte, jammer dat Tweety toch dood is gegaan :'( :'(

inge

Heel veel sterkte toegewenst met het verlies van Tweety :(

hillie

#7
Sterkte met het verlies van Tweety :'(

Al vind ik het wel raar dat een VA zegt dat die stervende is, en verder niks doet.
Zo komt die er wel er eigelijk makkelijk van af.( de VA)

TenT

#8
Citaat van: hillie op maart 01, 2012, 20:12:50
Sterkte met het verlies van Tweety :'(

Al vind ik het wel raar dat een VA zegt dat die stervende is, en verder niks doet.
Zo komt die er wel er eigenlijk makkelijk van af.( de VA)

Zij had gekeken of ze ziek was en dat was blijkbaar niet het geval dus was haar conclusie dat het van de ouderdom was. (we weten trouwens niet hoe oud Tweety is geworden)


Loeky

Veel sterkte gewenst! Jij hebt je best gedaan door met Tweety
naar twee verschillende dierenartsen te gaan. Je hebt goed gehandeld
met Tweety!

Je kunt als je er zelf aan toe bent een nieuw vriendinnetje/vriendje
halen voor Toby.

We denken aan je :(
Groetjes uit Loeky's dierentuin

Dag lieve Loeky      † 21-10-2010, je was mijn beste maatje!
Dag vrolijke Happy † 24-04-2012, we missen je!
Dag mijn mooie bijzondere Doeky   † 07-04-2013, voor altijd in mijn hart!
Dag lieve Flurry, we missen je vrolijke parkiet!  † 14-07-2017 Dag Engeltje 11-03-19

Snappie

Heel veel sterkte ermee... :'(