Aanschaf kruipertje vriendje voor mijn kruipertje

Gestart door Emmekuh, februari 22, 2012, 14:26:38

Vorige topic - Volgende topic

0 Leden en 1 gast bekijken dit topic.

Emmekuh

Hoi,

Nadat ik al 2 gezonde parkietjes heb gehad en die helaas zijn overleden wilde ik een nieuw parkietje. Ik heb dit parkietje gekocht, en wat bleek dat zijn staart niet groeide en hij nog steeds niet kon vliegen. Gister naar de dierenarts geweest en die bevestigde voor mij dat dit een kruipertje is. Nu wil ik graag een vriendje erbij voor mijn kruipertje, kooi is ook al kruipertjes vriendelijk. Maar ik kan er nergens een vinden, graag als het kan rondom Breda. Heb al wat kwekers gebeld maar die kunnen mij hierbij niet verder helpen.
Hopelijk kan iemand van jullie dit wel!

Dirk92

Misschien peter uit oosterhout??? Hij zit hier ook op het forum
Kleine Gijsje en Jip

Emmekuh

Wie is dat dan?
Heb vandaag wel een kweker uit oosterhout aan de lijn gehad. Weet alleen niet meer wie het was  :P

Dirk92

Google peter oosterhou parkieten intypen dan krijg je hem vanzelf
Kleine Gijsje en Jip

parkieten-oosterhout

#4
De kruipers ziekte word veroorzaakt door vervuilde nestblokken.
Een beetje afhankelijk van de ernst van de kruipers ziekte kan je parkietje misschien over een jaar weer vliegen.

Kun je een foto plaatsen van de vleugel van je parkietje en van het parkietje zelf van de voorkant?

Ik heb gelukkig zelf geen kruipers want vind het zielig voor de jonge parkietjes, ook al weten de jonkies niet beter

m v g peter

Moppers

CiteerDe kruipers ziekte word veroorzaakt door vervuilde nestblokken.
:o

Ehm, nee hoor, waar heb je dat in hemelsnaam vandaan? De kruipersziekte is een ander woord voor het polyoma virus. Dit krijgen ze door onderlinge besmetting.