herplaatsen: zorgpietje zoekt ruimte (den haag)

Gestart door fullmetalgirl, december 31, 2011, 16:42:44

Vorige topic - Volgende topic

0 Leden en 1 gast bekijken dit topic.

fullmetalgirl

Hey iedereen,

Ik ben enkele van mijn parkieten aan het weg doen.
Het wordt nogal druk in de en ik wil voortaan wat parkieten naar binnen halen voor de winter. (Ben bang dat die erg streng wordt dit jaar)

1 parkietje heeft echter veel ruimte nodig, die ik binnen niet kan bieden.

Dikkie dik is hier met zwaar overgewicht gekomen en kon door zijn gewicht niet vliegen, zelfs klimmen was moeilijk en het heeft lang geduurd voordat hij weer fit was. (toen ik hem ophaalde kon hij niet eens een nestkastje in kruipen die de vorige eigenaar had opgehangen, dan zou hij blijven steken bij wijze van...)

Op dit moment kan hij uitstekend vliegen en klauteren, maar hij heeft nog wel een flinke vetbult. buiten dat is hij ver op gewicht.
Om in conditie te blijven heeft hij veel bewegingsruimte nodig. In kleine ruimte zonder een ander parkietje wordt hij snel weer erg dik.

Hopelijk weten jullie iemand voor dikkie dik,
Dikkiedik mag gratis weg naar een huisje die de ruimte heeft of veel tijd om los te laten. Het is een mannelijk parkietje, die graag flirt met de dames. Eventueel is zijn vorige partner ook beschikbaar (dan zou je ze als koppeltje mee kunnen nemen).

Als iemand nog een maatje zoekt voor een wat ouder parkietje of zoiets dergelijks, dan kan ik ook helpen daarmee.

stolkleo

Hallo,
vraagje wat voor kleur is het en hoe oud is de vogel en een eventuele dame er bij wat voor kleur hebben die stuur me even een pb'tje heb je evntueel foto's.
groetjes stolkleo.

fullmetalgirl

Foto van Dikkiedik, hij zoekt nog steeds een huisje.
Deze foto is nu al wel 3/4 maanden oud ofzo. maar je ziet duidelijk waar het vet zich heeft opgehoopt... Hij was eerst nog vele malen dikker.




fullmetalgirl

Dikkiedik heeft nog steeds geen goed huis gevonden,
voor geintereseerden: ook enkele valkparkieten zoeken een goed huis.