Tekening

Gestart door Voliere, februari 16, 2012, 21:51:14

Vorige topic - Volgende topic

0 Leden en 1 gast bekijken dit topic.

Voliere

Ik weet niet zeker of het in deze categorie hoort, maar ik ben bezig met een tekening van 2 grasparkietjes. Normaal gesproken teken ik bijna alleen maar paarden, honden en katten. Maar het leek me leuk om nu eens twee parkietjes te tekenen!

De foto is bij lamplicht genomen dus de kleuren kloppen niet helemaal (het papier is donkergeel-achtig).


Sara

#1
De reden waarom al deze regels redelijk strak gelden op dit forum, is al meermaals gegeven.
Het komt er eigenlijk op neer: dit is een forum en geen plaats om te chatten met elkaar.
Als iedereen nu al "Wow, wat mooi" gaat zitten roepen hier, en als de tekening af is nog eens opnieuw "Wow, wat mooi", dan is dit topic naar mijns insziens niet meer echt aangenaam om nog te lezen, en ik denk dat jullie het daar eens over kunnen zijn.
Ik ben actief op meerdere fora, en ik moet echt zeggen dat dit forum kwalitatief hoogstaand is tegenover de andere fora. De reden hiervan is dan ook dat in de andere fora, waar er maar 'op los gepraat' wordt, de kwalitatieve informatie ver zoek is, terwijl dat net is waar het op dit forum om draait (en ik vind dat dit ook zo hoort te zijn; overzichtelijk). Als je aanwijzigingen wilt over hoe je je tekening kan afwerken, denk ik dat je daarvoor op een forum over kunst moet zijn en niet op een grasparkietenforum.

Vele groetjes,

Sara

@ allen die gereageerd hebben:

Ik begin het een beetje beu te worden.
Alle reacties weggehaald, die van Sara laat ik staan.
Klachten kunnen bij mij via PB ingediend worden.
Slotje dan maar.
Gr, PF
Vele groetjes van een ex-grasparkietenbaasje (met heimwee) ;-)
Ook een pootje van Zoƫ en Fenna, mijn keeshondjes