Hieperdepiep hoeraaaa!!!!

Gestart door Parkieten-Freak, februari 11, 2012, 11:47:26

Vorige topic - Volgende topic

0 Leden en 1 gast bekijken dit topic.

Parkieten-Freak

Helaas geen elfstedentocht op 11 februari, maar we hebben wel een jarige in ons midden!
Onze forumbeheerder Jorijn is jarig! 

:-* :-* :-*Hartelijk gefeliciteerd Jorijn! :-* :-* :-*

Op Facebook zag ik dat Jorijn zelf een heerlijke taart aan het maken is, dat wordt dus smullen in Tiel!
Intussen moeten wij het doen met onderstaande virtuele taart mag, ach, die smaakt ook vast lekker.  ;)
Ik wens je een fijne dag en nog heel veel fijne jaren in goede gezondheid! Maak er een mooie dag van!



Sara

Leuk, ik was al aan 't wachten op dit topic, en hier is 't dan.  :D
Heb 't al via facebook gezegd, maar nu ook via deze weg: Gelukkige verjaardag Jorijn!!
Maak er een super dag van!

Vele groetjes,

Sara
Vele groetjes van een ex-grasparkietenbaasje (met heimwee) ;-)
Ook een pootje van Zoƫ en Fenna, mijn keeshondjes

Moppers

Hoi! Hoi! Hoi! Hoi!
Van harte gefeliciteerd!

hillie

Hartelijk gefeliciteerd met je verjaardag Jorijn

Kleintjes

Hey Jorijn :D

Van Harte Gefeliciteerd met je 22ste verjaardag :D
Nog vele gezellige, gezonde en vrolijke jaren erbij!

Tjonge wat vliegt de tijd.
Ik kan me je 18de nog herinneren, was je blij dat je voor de auto mocht  8)

Groetjes, dikke knuffel, liefs en 'n fantastische dag wordt je gewenst door: Maartje en Mano.
Tjilpjes, pootjes en snavelkusjes van: Cookie, Gino, Jeckie, Kruumel en Tweety.
Pootjes van; Eddie, Neo, en Ezio
Groetjes van ons :). IM: Venus-Gino-Silly-Mini-Gina-Giny-Pino-Kyra-Tolo-Cookie-Charly-Tweety-R2-D2.1-Kruumel-Oli-Sammie-Mozy-BB-8.1-BB-8.2-C-3PO-Pino II-Scotty-Jecky-Amy-Punky-MozyII-Dot-Lemmy
Geheugen problemen; Bij voorbaat excuses

inge

Namens mij, ook van harte gefeliciteerd. :)

Jorijn

En dan te bedenken dat ik 15 jaar was toen ik met Anneke dit forum opzette. Dankjulliewel allemaal. Ik heb een leuke dag gehad :-)
Wil je iets met webhosting of een website op het internet? Grote kans dat ik het voor je kan regelen tegen een scherpe prijs. Bekijk mijn website op http://www.jorijn.com

Snappie


Wouter

Vanwege drukte aan mijn kant niet eens tijd gehad om te feliciteren! Hoe dan ook, alsnog gefeliciteerd Jorijn!

TenT

Mijn excuses dat ik zo laat reageer maar ik had het redelijk druk met school en dan nog eens mijn redderscursus. Maar toch wil je ook nog een gelukkige verjaardag wensen. Ik hoop dat het fijn was.