Popje of mannetje

Gestart door EvadNL, januari 30, 2012, 19:27:29

Vorige topic - Volgende topic

0 Leden en 1 gast bekijken dit topic.

EvadNL

Hallo allemaal.

We willen graag een vriendje of vriendinnetje kopen voor onze Pino. Maar we weten nog niet wat voor geslacht onze Pino is en twee popjes vaak botsen is het wel van belang leek ons.

Ik heb een foto gemaakt van Pino. Mischien dat jullie experts het al kunnen zien. Toen we hem kochten was hij net 7-8 weken. Wij denken dat het een mannetje is... Omdat z'n neusdopje redelijk paars lijkt.



ik hoop dat jullie ons kunnen helpen.

Groetjes,

D.

Dirk92

Ik denk ook een mannetje dus het maakt niet uit wat er bij komt.
Kleine Gijsje en Jip

Maaike*

Mannetje.

[verwijderd door de beheerder]

EvadNL

Bedankt iedereen. Lijkt me duidelijk dat het een mannetje is dan!

Super uitleg Maaike! Duidelijker kan niet haha!

Snappie

Bedankt Maaike, ik begon me net af te vragen of onze Belle een pop was, nu weten we het zeker !

may

wat handig dat kleurenschema, mijn man is echter echt blauw ,niet paars , maar goed, ik zou een popje nemen bij een mannetje;) succes !

EvadNL

We hebben zojuist een vriendje/vriendinnetje voor onze Pino (rechts) gevonden. Ze zijn sinds ze samen in de nieuwe kooi zitten onafscheidelijk van elkaar. We hebben "het" nog maar even Roxy genoemd, omdat we er vanuit gaan dat het een vrouwtje is, maar mocht het een mannetje worden dan noemen we hem Rocky.



[verwijderd door de beheerder]

Dirk92

Mooi zeg dat nieuwe vogeltje.
Kleine Gijsje en Jip

Moppers

Roxy ziet er inderdaad uit als een dametje, haar neusdop is heel licht blauw, typisch voor een jonge pop.
Mooie parkietjes hoor, ik vind al die vlekjes van Pino erg schattig.

EvadNL

@Moppers: dat is precies de reden waarom wij voor Pino kozen, hij ziet er zo schattig uit met al zijn vlekjes en verschillende kleurtjes  ;D