Gezocht goed tehuis voor tamme grasparkiet pop van ongeveer bijna 1 jaar

Gestart door Roelof, februari 07, 2012, 13:06:37

Vorige topic - Volgende topic

0 Leden en 1 gast bekijken dit topic.

Roelof

Hallo, via deze weg wil ik proberen een nieuw goed tehuis te vinden voor mijn tamme pop (blauwe geelmasker). Liefst weer samen met met 1 of meerdere parkieten waar ze geregeld uit de kooi komt en lekker rond kan fladderen. Dit vind ik erg belangrijk, ze zal ook zeker wel aangeven wanneer het weer tijd word dat ze er uit gaat, want ze heeft energie voor tien (adhd  ;D). Ze is echt tam in de zin van dat ze op je hand komt, naar je toe komt, uit je hand eet en op je schouder blijft zitten als je loopt. Je kan haar alleen niet aaien, dat is net even te eng. De reden dat ik helaas toch maar heb besloten om haar weg te doen is omdat ik haar van iemand had overgenomen voor als gezelschap voor mijn tamme man, maar ze daar jammer genoeg niet van gecharmeerd is en ik het nu na het ongeveer 7 maand aangezien te hebben ook niet meer zie gebeuren. Mijn mannetje probeert wel steeds met haar te flirten maar krijgt als reactie alleen een knauw terug en ze jaagt hem ook geregeld op in de kooi. Ze zitten ook nooit naast elkaar en overal waar het mannetje zit jaagt ze hem weer weg omdat mevrouw daar moet zitten. Omdat ik dit zielig vind voor m'n kameraadje heb ik  maar besloten om voor haar toch maar een nieuw goed huis te zoeken en voor mijn andere parkiet een nieuw maatje. Dit nieuwe goede huis hoop ik via deze site te vinden. Ik vind het zelf ook erg jammer want het is echt een leuk beestje. (zie foto) Mijn woonplaats is Groningen.

Groet Roelof

U vraagt, wij draaien  :) *klik* Groetjes, Sara

[verwijderd door de beheerder]