Kooi mee naar andere kamer

Gestart door EvadNL, februari 06, 2012, 08:45:07

Vorige topic - Volgende topic

0 Leden en 1 gast bekijken dit topic.

EvadNL

Goedemorgen allemaal!

Gisteren hebben wij onze Pino in zijn kooi mee genomen naar onze computer kamer. Wij zitten daar vaak omdat we dan samen spelletjes spelen of omdat we gewoon met z'n tweetjes zitten te internetten. Omdat Pino altijd begint te gillen om aandacht hadden wij besloten dat we hem meenamen.

In het begin was hij natuurlijk geschrokken maar na een uurtje of iets ging die weer vrolijk door zijn kooi heen wippen en vliegen. Na een uur of twee hebben we hem weer meegenomen naar de woonkamer omdat we daar gingen zitten.

Heeft dit nadelige effecten voor onze Pino? Voor zover ik gezien heb is hij niet veranderd kwa gedrag nadat we hem verplaatst hadden.

Alvast bedankt!

Groetjes,

D.

Dirk92

Ik denk dat het een kwestie van wennen is. als je hem wat vaker meeneemt en je ziet niks verkeerds aan pino zou ik zeggen dan is er niks mis mee.
Kleine Gijsje en Jip

Petr@

Nee hoor hier zijn ze zo aan gewend. Ik rij mijn voliere ook wel eens een andere kamer in omdat ik hier in de woonkamer het raam open wil zetten. En ze weten nu al niet beter.
In Memory: Mijn lieve Mitzi 2010
                  Mijn allerliefste Vledder 2013
                  Mijn altijd lieve angstige Goofy 2014
                  Mijn lieve pratende Pluto 2014
                  Mijn lieve dikke Luna 2015
                  Mijn lieve kleine Lola  2016

TenT

#3
Het kan inderdaad geen kwaad tenzij er een te groot temperatuursverschil is en ik veronderstel dat dat er niet is?

EvadNL

Nee het is even warm op die kamer als in de huiskamer :)