Wat zouden jullie doen?

Gestart door Voliere, januari 31, 2012, 12:04:31

Vorige topic - Volgende topic

0 Leden en 1 gast bekijken dit topic.

Lilloontje

Jeetje! Net je hele verhaal even gelezen...en wat vervelend dat je kooi niet helemaal goed aangekomen is! :( Ik hoop voor je dat het snel opgelost is!

inge

Hoi,al veel besteld ook bij Zooplus nl super tevreden.

Nu vorige week kreeg ik mijn bestelling uit Duitsland(waren producten goedkoper of in Nederland)en de Verpakkingen waren ook serieus beschadigd en uit een pak viel zelfs het vogelvoer eruit >:(

Hoop dat je vlug een nieuwe krijgt :)

TenT

Wat leuk dat het goed gaat met je parkietjes wel jammer van de kooi. Ik hoop dat je dat kan laten oplossen!

Voliere

Ze stelden eerst voor om mij korting te geven, maar daar zat ik niet echt op te wachten. Ten eerste is het gewoon lelijk omdat het de voorkant van de kooi betreft en ten tweede vind ik het ook gevaar opleveren voor de vogeltjes, wie weet wat ze met zo'n grotere tralie afstand proberen. Dus nu krijg ik gelukkig een nieuwe kooi toegestuurd! Hopelijk is die niet beschadigd (ik las op zooplus sowieso veel berichten van dat deze kooi vaak beschadigd aan komt).

*wendy*

Ik heb ook 2 keer een Hagen kooi met dezelfde soort verbuigingen ontvangen. Ook de dozen van het voer willen bij mij nog wel eens stuk aankomen: gelukkig zit het voer ook nog in een zak verpakt, en die is nog nooit stuk geweest..

Ik ben wel tevreden over hoe zij het iedere keer opgelost hebben. Het opsturen van een nieuw pakket zonder extra kosten of terugstorten van het geld, inclusief verzendkosten is nog nooit een probleem geweest.

TenT

Je hebt echt geluk gehad! Als het nu nog 1 lichte verbuiging geweest was had ik gezegt hang er een waterfontein in maar nu zijn het er toch een beetje veel.

Maaike*

He balen zeg, zit je je er net op te verheugen. Die dingen kosten al niet niks...groot gelijk dat je niet met korting akkoord gegaan bent.

Margie

Ik had ook een speeltje en parkietenvoer bij Zooplus besteld. Het voer (zak) was gescheurd en het voer lag voor een groot deel los in de doos. Ik heb er een berichtje over gestuurd en kreeg korting aangeboden. Ik heb het wel geaccepteerd omdat ik het voer gewoon nog kon gebruiken. Moest het alleen wel in luchtdichte tupperware boxen bewaren, aangezien de luchtdichte zak gescheurd was.

Ik was al met al tevreden over de service van Zooplus, maar nu lees ik dus dat dit vaker gebeurd..... :(