profielinfo...

Gestart door WoudieRio, januari 30, 2012, 15:34:08

Vorige topic - Volgende topic

0 Leden en 1 gast bekijken dit topic.

WoudieRio

Hallo,

Ik zie bij mij zelf als ook bij andere forumleden nog wel eens boven de foto, in de profielinfo, het woord "Lid" staan en bij andere leden weer niet? Mag ik vragen waarom dit gedaan wordt?

Alvast bedankt voor de uitleg...

Groetjes,

WoudieRio

Haha....
Je hebt ook nog gelijk Maaike! Das een goeie!
Maar je snapt wat ik bedoel. Ik vind het een beetje vreemd! Ik weet dat ik lid ben!


Dirk92

Haha.... ik kijk daar nu pas naar bij mij staat ook niet dat ik lid ben, maja zolang ik hier kan praten en lezen vind ik het allemaal goed.
Kleine Gijsje en Jip

Sara

#3
"Lid" is net als "Dierenvriend" en "Parkieten-freak" een benaming die je van het forum krijgt, afhankelijk van het aantal berichten dat je post.

Vele groetjes,

Sara
Vele groetjes van een ex-grasparkietenbaasje (met heimwee) ;-)
Ook een pootje van Zoƫ en Fenna, mijn keeshondjes

WoudieRio

Citaat van: Sara op januari 30, 2012, 16:37:01
"Lid" is net als "Dierenvriend" en "Parkieten-freak" een benaming die je van het forum krijgt, afhankelijk van het aantal berichten die je post.

Vele groetjes,

Sara

Oh....zit dat zo!
Dank je Sara!

En ook GenD moet ik gelijk geven. Zolang ik antwoorden kan opzoeken en vragen kan stellen, vind ik het ook prima! Het viel me alleen op!

Groetjes,

MissDorien

Citaat van: Sara op januari 30, 2012, 16:37:01
"Lid" is net als "Dierenvriend" en "Parkieten-freak" een benaming die je van het forum krijgt, afhankelijk van het aantal berichten dat je post.

Vele groetjes,

Sara
Waarom heeft Woody Rio dan een dubbele titel?  :P

Maaike*

Citaat van: MissDorien op januari 30, 2012, 17:14:39
Waarom heeft Woody Rio dan een dubbele titel?  :P

Jij ook, jij bent ook nog Artiest (?!)

Lol.

WoudieRio

Citaat van: MissDorien op januari 30, 2012, 17:14:39
Waarom heeft Woody Rio dan een dubbele titel?  :P

Ik heb twee parkietjes.
Vandaar Woody en Rio.... Ben de & vergeten er tussen te zetten.


WoudieRio

Volgens mij kan alleen de beheerder dit aanpassen!
Dan is de naam van de twee artiesten duidelijker te onderscheiden
;)

Parkieten-Freak

#9
Woody & Rio heeft bij zijn/haar accountgevevens zelf als extra titel "Dierenvriend" opgegeven. Deze extra vermelding heb ik zojuist verwijderd, je mag het weer aanpassen als je dat wilt maar gebruik bij voorkeur geen rangtitels.
Een extra titel staat niet standaard in je profiel. Je kunt zelf iets invullen naar keuze.

De rangtitels "lid","dierenvriend" of "parkietenfreak"enz. krijg je vanzelf na het plaatsen van een x aantal berichten.
Waar bij Woody & Rio "lid" staat, staat bij Maaike "dierenvriend". Maaike heeft dus meer berichten geplaatst dan Woody & Rio.
Ik neem aan dat een en ander nu opgehelderd is?


MissDorien

#10
Citaat van: Maaike* op januari 30, 2012, 17:15:46
Jij ook, jij bent ook nog Artiest (?!)

Lol.
Dat ben ik ook ;D

Volgens mij is er hier voldoende antwoord gegeven op de vraag, dus voordat dit een slowchat wordt komt hier een slotje *klik* Vele groetjes, Sara