2 grasparkietjes

Gestart door cekka, januari 29, 2012, 20:03:49

Vorige topic - Volgende topic

0 Leden en 1 gast bekijken dit topic.

cekka

Hoi, ik heb 2 grasparkietjes en ik zoek een nieuw thuis voor ze, 1 heb ik vanaf mei 2011 en die was best tam, in september is de 2de aan komen vliegen (ook heel tam en hij kon goed praten).
Ik heb de 2 samen in de kooi gezet en samen gaat het heel goed, maar ze zijn nu niet meer zo tam en ze praten ook niet meer.
Als ik ze uit de kooi laat komen ze wel bij me zitten en vliegen ook vrolijk rond, maar dat vind mijn hondje ook leuk en die probeert ze dan te vangen, dus dat is het probleem.
Ik zoek iemand waar ze gewoon lekker uit de kooi kunnen en lekker spelen en dat gaat bij ons niet, en dat vind ik zielig.

Kleintjes

En waar wonen de parkietjes?
Is er mogelijk dat je ze kunt brengen?
Zijn 't mannetjes?
Wat voor kleur? (voor sommigen is dat belangrijk )
Alle aanvullende informatie ie handig.
Pootjes van; Eddie, Neo, en Ezio
Groetjes van ons :). IM: Venus-Gino-Silly-Mini-Gina-Giny-Pino-Kyra-Tolo-Cookie-Charly-Tweety-R2-D2.1-Kruumel-Oli-Sammie-Mozy-BB-8.1-BB-8.2-C-3PO-Pino II-Scotty-Jecky-Amy-Punky-MozyII-Dot-Lemmy
Geheugen problemen; Bij voorbaat excuses

cekka

#2
Het zijn 2 mannetjes, en ze wonen in eindhoven.
Eentje is groen met een gele kop en eentje is turquase met een gele kop.

O ja ze konden allebei praten, de groene nog niet zo goed en de blauwgroene heel veel maar nu ze bij elkaar zitten praten ze alleen nog maar parkiets, dat is wel jammer en ik weet niet of dat nog terugkomt.

(samengevoegd :) Groetjes, Kleintjes)