Grasparkieten > Discussie Topics

discussie over parkietenbomen

(1/8) > >>

wrcpino:
Ik had nog even willen reageren op het topic van de parkietenboom maar die is vreemdgenoeg al weer dichtgegooid.
Dus hier nog een paar extra foto's van mijn zelfgemaakte speeltuin waar dagelijks intensief op gespeeld wordt.

Dirk92:
Ik was hem gestart maar ze vonden het overbodige info. :s leuk speelboompje heb je

(De uitleg staat er bij waarom 't gesloten werd. Groetjes, Kleintjes)

wrcpino:
Ze zijn er ook erg blij mee en vertoeven hier bijn de hele dag!
Gaan alleen af en toe naar de kooi om te eten en drinken.
S'avonds tussen 7 en 8 gaan ze zelf de kooi in en is het klaar voor die dag.

Margie:
Wat een leuke foto's van je "groene"-en "blauwe" parkiet. ;)
Mijn zoontje (11) ziet net de foto's en zeg": Die blauwe is net een wolkje met dat buikje.

Je speelboom vind ik geweldig. Ik wil er zelf ook al de hele tijd één maken, maar het ontbreekt mij nog momenteel aan ideeën.
We waren al zo'n twee weken geleden takken gaan zoeken in het bos, maar die liggen nu inmiddels in de groencontainer. Had geen idee hoe verder. Je brengt me op een idee met die combinatie Stokken/takken. Bedankt!

Dirk92:
ik ben nu ook bezig met zo'n speelboom. Ben gisteren naar het bos geweest en ik was er mee bezig en Gijs kwam gelijk kijken wat het was en kwam er voor die avond niet meer vanaf, wilde er zelfs in slapen de grapjas.
Moeten alleen nog wat speeltjes in en dan is hij helemaal af en klaar voor verder gebruik :D Hij kan nu al nie meer wachten totdat hij er op mag.

(Woorden svp afmaken als 't kan ;) )

Navigatie

[0] Berichtenindex

[#] Volgende pagina

Naar de volledige versie