hinkt naar rechts

Gestart door patrickp, januari 08, 2012, 20:17:00

Vorige topic - Volgende topic

0 Leden en 1 gast bekijken dit topic.

Maaike*

Gelukkig gaat het de goede kant weer op!

patrickp

Hij was genezen en sinds vandaag hangt hij met zijn kopje terug naar rechts (zonder zo constant te slaan met zijn kopke wel). Benieuwd of het terug zal herbeginnen...


groeten

Maaike*

Och nee toch...dat klinkt niet goed.
Al een vogelarts gebeld?

RicoBella

aii..dat is naar zeg! Komt me erg bekend voor maar bij mijn vogeltje duurde het een paar uur. Ik had de moed al ongeveer opgegeven toen hij ineens weer helemaal bijkwam. Weet je zeker dat hij helemaal genezen is? De vogelarts had tegen mij gezegd dat dit soort dingen wel eens van heftige pijn konden komen. Heb je de ontlasting laten onderzoeken? Geef het nog niet op, ik zou toch nog eens langsgaan bij de VA!

patrickp

Hij zit niet op een bolletje of ik zie ook niets raars maar gewoon dat zijn kopke ver constant naar rechts hangt... rare vogel! :) Hopelijk betert het snel!

Groetjes

Kleintjes

Heb je nog contact gehad met de vogel arts?
Als dat niet zo is, raad ik je aan dat wel te doen en niet te lang af te wachten.
Pootjes van; Eddie, Neo, en Ezio
Groetjes van ons :). IM: Venus-Gino-Silly-Mini-Gina-Giny-Pino-Kyra-Tolo-Cookie-Charly-Tweety-R2-D2.1-Kruumel-Oli-Sammie-Mozy-BB-8.1-BB-8.2-C-3PO-Pino II-Scotty-Jecky-Amy-Punky-MozyII-Dot-Lemmy
Geheugen problemen; Bij voorbaat excuses

patrickp

Neen, had een flesje antibiotica voor in het water te doen gedurende een kleine maand voor alle 4 de parkietjes en nu is het leeg en de vogel is terug normaal. We zien er toch niets meer aan...

Hopelijk blijft hij nu ok!!

mvg