vloeibaar poep

Gestart door marquancez, januari 10, 2012, 10:32:13

Vorige topic - Volgende topic

0 Leden en 1 gast bekijken dit topic.

marquancez

Hoi iedereen.
Mijn grasparkiet Buddy had net vloeibare poep. Ik heb het op zich nog maar 1 keer gezien maar wat kan de reden zijn als het blijft?
Kan het komen doordat ik hem aan de bananenschil heb laten knagen?

Enzan

Op dit moment kan ik alleen maar bedenken: als je één keer niest, ben je ook nog niet verkouden. Er zijn genoeg topics over waterige ontlasting te vinden, misschien kun je daar kijken of er al iets overeen komt. En er was hier pas nog een topic over bananenschil met als conclusie dat het geen kwaad kan  :)

marquancez

#2
Oké, dankjewel. Ben denk ik iets te overbezorgd. Het is mijn eerste eigen huisdier dus heb niet veel ervaring. Heb als gezin wel katten en een hond gehad.

Kleintjes

Citaat van: marquancez op januari 10, 2012, 12:04:39
Oké, dankjewel. Ben denk ik iets te overbezorgd. Het is mijn eerste eigen huisdier dus heb niet veel ervaring. Heb als gezin wel katten en een hond gehad.
Je hebt toch meerdere parkieten (gehad) in 'n voliere in de serre?

Ik zou gewoon nog even rustig afwachten. Je hebt 't zelf denk ik ook wel eens meegemaakt dat je dat 'probleem' had, toch? Vaak is 't gewoon 1 keertje en dat was 't dan. Hier gebeurd dat soms als ze ergens van gescrhokken zijn, stress hebben gehad of zichzelf gek hebben gemaakt met spelen.
Pootjes van; Obelix en Joey
Groetjes van ons :). IM: Venus-Gino-Silly-Mini-Gina-Giny-Pino-Kyra-Tolo-Cookie-Charly-Tweety-R2-D2.1-Kruumel-Oli-Sammie-Mozy-BB-8.1-BB-8.2-C-3PO-Pino II-Scotty-Jecky-Amy-Punky-MozyII-Dot-Lemmy-Eddie-Neo-Döpke
Geheugen problemen; Bij voorbaat excuses

marquancez

Citaat van: Kleintjes op januari 10, 2012, 14:29:37
Je hebt toch meerdere parkieten (gehad) in 'n voliere in de serre?

Ik zou gewoon nog even rustig afwachten. Je hebt 't zelf denk ik ook wel eens meegemaakt dat je dat 'probleem' had, toch? Vaak is 't gewoon 1 keertje en dat was 't dan. Hier gebeurd dat soms als ze ergens van gescrhokken zijn, stress hebben gehad of zichzelf gek hebben gemaakt met spelen.
Ik heb er 2 gehad maar dat was maar voor 3weken ofzo toen.(de kruipers)