1 parkietje met spreidpoten en 1 parkietje met misvormd pootje

Gestart door mittenslief, december 17, 2011, 13:29:14

Vorige topic - Volgende topic

0 Leden en 1 gast bekijken dit topic.

mittenslief

Hallo allemaal, ik heb de topics gelezen over de spreidpootjes en heb nu zelf ook 1 parkietje met spreidpootjes en ik heb 1 parkietje met een heel misvormd pootje; het knietje kan niet buigen en zijn heupje staat heel vreemd naar achter. Nu heb ik deze ook wel gebonden.
Heeft iemand hier ervaring mee misschien?

(de vermiste leestekens geplaatst, is 't prettiger te lezen.)

Parkieten-Freak

Even een vraagje,
Hoe oud zijn de parkietjes? Zou je een foto willen plaatsen van beide vogeltjes waarop de afwijking te zien is?


TenT

Lees ook even dit verhaal: http://www.parkietenfreak.nl/z-spreidpoten2.php

Ik hoop dat je er iets aan hebt. Ik zou ook even een foto plaatsen dan kunnen de mensen met verstand hierover oordelen of het spreidpoten zijn of niet.

mittenslief

Ze zijn nu ingetapt door een ervaren kweker, en de parkietjes zijn rond de 3 weken oud.  Ik heb inderdaad de topics van spreidpootjes gelezen

mittenslief

even een update, de beide parkietjes zijn dinsdag opnieuw door een VA ingetapt,( de ene had een gebroken pootje). Nu bijna een week verder gaan ze beide al op hun pootjes staan, en kunnen ze aardig recht blijven zitten. Ook moesten we ze zelf pappen want ze waren bijna uitgedroogd en er zat weinig leven in. Nu zijn ze geweldig gegroeid en worden echt sterk