Knuffelmoment

Gestart door robijntje86, december 09, 2011, 23:11:02

Vorige topic - Volgende topic

0 Leden en 1 gast bekijken dit topic.

robijntje86

Jaaaa het eerste knuffel momentje met Mojito is een feit. Gisteren is hij al zonder voer op mijn hand gesprongen. Ook had hij ineens bedacht dat hij ook kan bijten, nou dat was wat minder prettig al beet hij niet door, hij had alleen wel het idee dat hij me kon opeten ofzo?!
Maar goed vandaag dus de rest van de dag gewerkt en veel later klaar dan verwacht. Net heb ik hem even op mijn hand laten plaatsnemen met wat snoepzaad, dicht bij mijn gezicht gebracht en daar ging hij lekker aan mijn haar knabbelen want dat vindt hij reuze interessant! Daarna schuifelde hij nog dichter naar mijn gezicht toe zodat hij echt bijna tegen me aanzat. Ik hem af en toe een beetje 'geaaid' met mijn gezicht, toen ging hij aan mijn wang knabbelen en greep ook nog even mijn neusvleugel vast (ook heel prettig....) Toen hij het weer zat was vloog hij in zijn kooitje om daar weer lekker kattenkwaad uit te gaan halen!

Sorry trouwens als ik dit topic hier plaats misschien moet ie worden verhuisd maar vond het zo leuk om te delen!

Berichtjes samengevoegd,
Gr PF

Margie

Oh wat leuk! Ik zou willen dat mijn parkietjes dat al deden....
Nou, dan ben je goed bezig om samen vriendjes te worden.

Groetjes Margie