tuigje

Gestart door marquancez, december 01, 2011, 15:51:08

Vorige topic - Volgende topic

0 Leden en 1 gast bekijken dit topic.

marquancez

Citaat van: Maaike* op december 02, 2011, 17:33:16
Volgens mij hadden we het niet over zonde van het geld (als ze al bestaan), maar over de waardigheid, gezondheid en vrijheid van jou parkietje. Tenzij je natuurlijk jezelf daarvan overtuigd hebt, dan is het een ander verhaal.

Wat bedoel je met een kamerplant? Waarvoor? Als je even via de zoekfunctie op plant of iets dergelijks zoekt kom je in ieder geval wel wat planten tegen die geschikt zijn voor parkieten.
ik weet dat jullie het niet over zonde geld hadden maar door dat jullie het hadden over de gezondheid heb ik me bedacht. Ik wist niet dat het zo erg was namelijk.

en bedoelde een plant waar me vogel mee kon spelen zeg maar en aan kan knagen en in bijten kon namelijk niks vinden met de zoek functie.

Kleintjes

Citaat van: marquancez op december 02, 2011, 18:42:12
en bedoelde een plant waar me vogel mee kon spelen zeg maar en aan kan knagen en in bijten kon namelijk niks vinden met de zoek functie.

Kon ik voor de verandering zelfs uit de vraag opmaken dat dit bedoeld werd.

De Ficus Benjamin is erg geschikt als 'parkietenboom'. Is vrij makkelijk in de verzorging.
Heb hem zelf ook gehad, totdat ik er achter kwam dat de plant dood was... was vergeten water te geven, heb hem toen in 'n regenachtige avond buiten gezet en kompleet vergeten :S Was ie verzopen  ::)
Pootjes van; Eddie, Neo, en Ezio
Groetjes van ons :). IM: Venus-Gino-Silly-Mini-Gina-Giny-Pino-Kyra-Tolo-Cookie-Charly-Tweety-R2-D2.1-Kruumel-Oli-Sammie-Mozy-BB-8.1-BB-8.2-C-3PO-Pino II-Scotty-Jecky-Amy-Punky-MozyII-Dot-Lemmy
Geheugen problemen; Bij voorbaat excuses

marquancez

Citaat van: Kleintjes op december 03, 2011, 02:04:43
Kon ik voor de verandering zelfs uit de vraag opmaken dat dit bedoeld werd.

De Ficus Benjamin is erg geschikt als 'parkietenboom'. Is vrij makkelijk in de verzorging.
Heb hem zelf ook gehad, totdat ik er achter kwam dat de plant dood was... was vergeten water te geven, heb hem toen in 'n regenachtige avond buiten gezet en kompleet vergeten :S Was ie verzopen  ::)

oke, Sorry dat ik zo laat reageer maar ik heb de zaadjes geplant groeit als kool hij kijkt er nog niet echt naar om. :P