4 parkieten zoeken nieuw thuis..

Gestart door Nadine, november 23, 2011, 19:10:53

Vorige topic - Volgende topic

0 Leden en 1 gast bekijken dit topic.

Nadine

Hallo Allemaal,

Ik ben van beroep een dierverzorgster en er werd ons (mijn afdeling waar ik werk) van de week een verzoek gedaan namelijk; Wille jullie nog grasparkieten op de afdeling, wij hebben er te veel en komen er anders niet vanaf, aangezien wij educatieve voorstellingen geven met getrainde dieren, en ook 2 Ara's hebben leek het ons hartstikke leuk om met 4 grasjes aan de slag te gaan! (kleinste en grootste parkieten soort, leuk toch!?) Helaas vond ons afdeelingshoofd dat niet.. en nu moeten de 4 grasjes dus alsnog weg!

Het zijn 2 mannen en 2 vrouwen. (waarvan 1 man en 2 vrouwen helemaal zeker, en 1 man met paarse deusdop en wat wit rond de neusgaten zo goed als zeker.) de leeftijd weten we niet, maar ik schat ze vrij jong in sommige hebben nog een wat kortere staart en ze zijn allemaal nog zo iellig gebouwd, die van mij zijn veel forser  :P aldus, we hadden ook al probeerd ze wat tam te maken en ze zijn ontzettend nieuwschierig! willen uit de hand eten en erop zitten, komen ook echt kijken wie je bent dus zijn zeker goed tam te maken en niet bang! echter hebben ze altijd (hoelang dat ook geweest is, kunnen ook jongen zijn van dit seizoen) in een voliére gezeten en zouden ze daar dus ook prima weer in kunnen..

Ze mogen gratis weg, voor een goed tehuis, het bedrijf moet anoniem blijven, en daarom kunnen ze bij mij opgehaald worden.

Nadine


BudgieMe


stolkleo

ik heb je een pb tje gestuurd groetjes stolkleo

Nadine

Ze zaten buiten en zitten nu sinds dinsdag dus binnen in een groot verblijf (soort voliére)

BudgieMe

Ok, dan zou een buiten volière nog kunnen mits deze week nog geregeld, anders binnen blijven voor de winter.

Nadine

#6