Op zoek naar 2 leuke grasparkietjes

Gestart door Marcel87, november 15, 2011, 00:26:31

Vorige topic - Volgende topic

0 Leden en 1 gast bekijken dit topic.

Marcel87

Hallo Allemaal,

Wat een leuk forum! :D  Ben helemaal blij dat ik het gevonden heb, en zit dan ook al een tijdje te lezen!

Ik heb vroeger een grasparkiet gehad, Joey genaamd en deze was super lief..  Hij is zo'n 5 jaar geworden. Helaas heeft hij de laatste jaren voornamelijk in zijn kooitje doorgebracht.. gezien ik voor school in het buitenland zat en mijn ouders hem niet echt snel terug kregen in zijn kooi. haha  Hierdoor was het een dikkertje geworden..

Nu een paar jaar later leek het mij wel leuk om nog een parkietje te nemen. Ik ben niet meer van plan naar het buitenland te gaan dus geen probleem met rondvliegen meer :)
Doordat ik nu wel full time werk, en dus iets minder tijd heb, leek het mij wel leuk om 2 parkietjes te kopen, zodat ze wat gezelschap aan elkaar hebben.

Heb een beetje rondgekeken en jammer genoeg zijn er rond deze tijd van het jaar wat minder nestjes.. :(
Het liefst zou ik bepaalde kleuren willen hebben, gezien ik deze gewoon super mooi vind! haha (zie bijlage)

Weten jullie nog goede fokkers of hebben jullie zelf een nestje.

Woon toevallig in den haag om de hoek bij "dennis" maar heb hier al veel slechte dingen over gelezen, dus daar stap ik niet naar binnen. Het liefst wil ik ook zeker weten dat ze uit een nestje komen en niet al 3 jaar oud zijn ofzo... (bij wijze van)

Nouja.. lees dit nu even terug, en ik spring van de hak op de tak.. hahah hopelijk begrijpen jullie het een beetje :D



[verwijderd door de beheerder]

sammymantha13

Hoi Marcel,

Ik weet niet waar je woont, maar ik heb nog 2 jonge parkietjes zitten die begin december weg mogen.
echter zijn dit wel broertje/zusjes.

Groetjes Samantha

Marcel87

Hoi!

Ik had je advertentie al gezien indd... Helaas ben ik op zoek naar wat "fellere" kleurtjes.. niet dat het uitmaakt uiteraard, karakter is belangrijkste.. maar als ik dan toch kan kiezen ;) hehe  ::)

Ik woon in Den Haag trouwens.. wil midden december mijn kooi bij mijn ouders weghalen (die staat daar nog sinds het overlijden van Joey)
Dus het makkelijkste zou ook zijn als de parkietjes eind december/begin januari "klaar" zijn om naar een nieuw baasje te gaan...

Succes nog met het vinden van een baasje voor je 2 parkietjes!