Jonge grasparkietjes

Gestart door Lyandra, november 10, 2011, 20:42:23

Vorige topic - Volgende topic

0 Leden en 1 gast bekijken dit topic.

Lyandra

Dit jaar hebben onze parkieten voor het eerst nestjes gehad. Dit is ze schijnbaar zo goed bevallen dat 6 weken geleden het 5e nestje is geboren.
Jack en Jolie & Charlie en Ziva vinden elkaar zo lief, dat ze niet meer te stoppen waren. Graag willen wij jullie dan ook vragen of jullie iemand weten of zelf nog op zoek zijn naar mooie lieve parkietjes. Omdat ik zelf 5 maanden in blijde verwachting ben, kunnen wij deze niet allemaal zelf houden. Normaal hebben wij er zelf 10 in een mooie grote huis voiliere, maar 19 is iets teveel van het goede. Toegevoegd een aantal foto's van de beschikbare parkietjes. Mochten jullie interesse hebben, dan horen wij dat graag.

[verwijderd door de beheerder]

Kleintjes

Heb je wellicht wat aanvullende informatie, zoals waar deze schatjes wonen?
Pootjes van; Obelix en Joey
Groetjes van ons :). IM: Venus-Gino-Silly-Mini-Gina-Giny-Pino-Kyra-Tolo-Cookie-Charly-Tweety-R2-D2.1-Kruumel-Oli-Sammie-Mozy-BB-8.1-BB-8.2-C-3PO-Pino II-Scotty-Jecky-Amy-Punky-MozyII-Dot-Lemmy-Eddie-Neo-Döpke
Geheugen problemen; Bij voorbaat excuses

Lyandra

O ja, sorry, dat is wel handig.

Jack en Jolie komen uit een winkel in Zoetermeer. Zij hebben afgelopen 14 februari hun 1ste nestje gehad. Charlie komt van een ouder echtpaar, die beide afgelopen jaar zijn overleden. Dus hebben wij Charlie in ons gezinnetje opgenomen. Ziva is 1 van de kids van Jack en Jolie. Ziva en Charlie waren opslag verliefd en daar zijn dus ook de mooie groen / gele parkietjes van. Charlie is zelf bijna helemaal geel en Ziva is blauw/grijs/wit.

En omdat het nu bijna allemaal broertjes en zusjes zijn, lijkt het me ook niet verstandig om ze zo lang bij elkaar te houden. Met pijn in mjn hart zijn er al drie naar een nieuw huisje in onze vriendenkring. Dus daar krijg ik regelmatig updates en foto's van.

Hoop dat je zo genoeg informatie hebt, anders hoor ik het graag van je!

Groetjes Elly

TenT

Ik denk dat Kleintjes de omgeving waar je woont bedoelde.

Lyandra

Uit Zoetermeer dus, wonen er zelf ook  ;)