Geluid om parkieten te kalmeren?

Gestart door TenT, november 05, 2011, 12:43:54

Vorige topic - Volgende topic

0 Leden en 1 gast bekijken dit topic.

TenT

Hallo iedereen ik heb gisteren een nieuwe kooi gekocht. Nu zitten ze er al 1 dag maar ze zijn nog maar aan 1 kant van de kooi geweest. Hun staart trilt ook soms en hun mest is ook niet meer zo goed (vloeibaar). Helpt het als ik parkietengeluid opzet van youtube?

En misschien zijn er nog tips over hoe ik ze naar de voerbakken kan lokken?

Kleintjes

Trostgierst wil nog wel eens helpen. Zowel bij 't afleiden van dingen die eng zijn als wel voor 't lokken naar andere plaatsen ;)

Zo heb ik mijn heren op de schommel gekregen, die toch oh zo eng was ;)
Pootjes van; Eddie, Neo, en Ezio
Groetjes van ons :). IM: Venus-Gino-Silly-Mini-Gina-Giny-Pino-Kyra-Tolo-Cookie-Charly-Tweety-R2-D2.1-Kruumel-Oli-Sammie-Mozy-BB-8.1-BB-8.2-C-3PO-Pino II-Scotty-Jecky-Amy-Punky-MozyII-Dot-Lemmy
Geheugen problemen; Bij voorbaat excuses

TenT

Dat gaan we dan eens proberen ze hebben nu 1 dag niet gegeten. Ik wil niet beginnen met eten op de grond aan te bieden want dan gaan ze nooit naar die voerbakjes.

TenT


Blue

Ik denk dat ze het heus wel gaan ontdekken hoor, maar dan op hun tempo? Jij kan verder niet veel doen behalve ze het aangenaam te maken toch?

TenT

Ze hebben de 2de voerbak ook al gevonden ondertussen. Maar ik denk dat ze het bestaan van de andere al vergeten zijn. :)

Blue

Hihi, komt vast wel goed TenT, ze vinden hun weg wel!