lid van de maand?

Gestart door TenT, november 02, 2011, 17:21:02

Vorige topic - Volgende topic

0 Leden en 1 gast bekijken dit topic.

TenT

Hallo ik zie bij sommige mensen staan lid van de maand. Wordt die prijs nog uitgerijkt? Als het antwoord neen is wil ik graag weten waarom.

Simba2011

Bij deze nomineer ik u voor lid van de maand.

Kleintjes

Deze titel wordt door 't beheer / moderator team toegewezen aan iemand (of meerdere personen) die 't verdienen.

Nominaties zijn (zover ik weet) niet aan de orde.
Pootjes van; Eddie, Neo, en Ezio
Groetjes van ons :). IM: Venus-Gino-Silly-Mini-Gina-Giny-Pino-Kyra-Tolo-Cookie-Charly-Tweety-R2-D2.1-Kruumel-Oli-Sammie-Mozy-BB-8.1-BB-8.2-C-3PO-Pino II-Scotty-Jecky-Amy-Punky-MozyII-Dot-Lemmy
Geheugen problemen; Bij voorbaat excuses

TenT

Citaat van: Simba2011 op november 02, 2011, 17:42:10
Bij deze nomineer ik u voor lid van de maand.

Waarom mij?
Citaat van: Kleintjes op november 02, 2011, 17:46:48
Deze titel wordt door 't beheer / moderator team toegewezen aan iemand (of meerdere personen) die 't verdienen.

Nominaties zijn (zover ik weet) niet aan de orde.

Nu nog steeds dus?

Simba2011

Waarom niet, ik vind het wel fijn om mensen in het zonnetje te zetten. ;)

Loeky

Ik sluit mij helemaal bij Simba aan,
jij bent zo actief op dit forum en je bent
ook niet bang je mening te geven! :D :D
Groetjes uit Loeky's dierentuin

Dag lieve Loeky      † 21-10-2010, je was mijn beste maatje!
Dag vrolijke Happy † 24-04-2012, we missen je!
Dag mijn mooie bijzondere Doeky   † 07-04-2013, voor altijd in mijn hart!
Dag lieve Flurry, we missen je vrolijke parkiet!  † 14-07-2017 Dag Engeltje 11-03-19

Jorijn

Deze titel wordt sporadisch uitgegeven aan mensen die iets noemenswaardige hebben gedaan in het welzijn van het forum of van hun parkieten. Stemmen gebeurd in de afgesloten gangen van het beheer-gedeelte. Nominaties mogen altijd per PM worden doorgegeven natuurlijk.
Wil je iets met webhosting of een website op het internet? Grote kans dat ik het voor je kan regelen tegen een scherpe prijs. Bekijk mijn website op http://www.jorijn.com

TenT

Dank je voor de duidelijkheid Jorijn.