vleugeltje

Gestart door silvana, september 28, 2011, 15:28:47

Vorige topic - Volgende topic

0 Leden en 1 gast bekijken dit topic.

silvana

Hallo,

Kan iemand mij raad geven? We hebben een jong parkietje. Nu hebben wij ontdekt dat zijn vleugel omhoog staat, hij kan niet vliegen. We merkten dat ie er last van heeft. Hij rilt ook, we zijn gisteren bij de dokter geweest en voelde dat een vleugel niet goed was. Hij liet ook horen dat hij pijn had, vond het zo zielig!!!! Nu hebben we poeder gekregen en dat moeten we mengen door het eten, dat stilt de pijn zei de dokter. De vleugel vast tapen had geen zin omdat hij nog zo klein is.

Heeft iemand hier ervaring mee?? Zou het over gaan, want ik vind het zo zielig voor hem.

(Leestekens, Hoofdletters en dergelijke zijn wel erg prettig met lezen. Gr, Kleintjes)

lovesbudgies

Wat zei de dierenarts er van? Wat was de diagnose en wat zei hij/zij over het verloop van de ziekte?
Of het over gaat of niet hangt af van wat het is.

silvana

#2
Hoi hoi,

De dierenarts zei dat ie ontwricht was, maar toen tweety met ons mee naar huis kwam. De volgende dag dat we hem uit de kooi haalden kon hij al niet vliegen en toen zagen we het, hij zei dat het wel goed kon komen, hij zei: meestal tape ik ze af. Maar omdat die van ons nog zo klein is ging dat niet zei hij, daarom hebben we pijn stillers gekregen. Sinds gisteren is ie wel vaker aan het fluiten, dus ja ik weet het niet of hij nog pijn heeft.

Ik hoop dat dit snel over gaat

groetjes silvana

(Leestekens geplaatst. Let hier op.)

silvana

#3
We hebben hem nu een week. Toen we hem gingen halen was ie net 1dag uit het blok gevlogen. Ik weet het, hij was nog te klein om hem mee te nemen. Hij zat ook helemaal onder aan, dus ik denk dat ie toen uit het blok is gevlogen dat ie zich bezeerd heeft. Eten doet hij heel goed, vanaf dag 2 al  maar trosgierst eet ie niet. Ik had gelezen dat de parkietjes dat zo lekker vinden.

groetjes silvana

(Leestekens geplaatst en Hoofdletters waar nodig. Let hier op.)

lovesbudgies

Gewoon door blijven gaan met de pijnstillers, het vogeltje zal best pijn hebben!
Hoe gaat het nu?