Popcorn!!!

Gestart door Taz, september 14, 2011, 19:33:28

Vorige topic - Volgende topic

0 Leden en 1 gast bekijken dit topic.

Taz

Hoi allemaal,

En ineens kwam mijn vriend gisteren thuis van de dierenwinkel met 'ParkietenPopCorn'   ::)

5 babymaiskolfjes, met een gebruiksaanwijzing hoe het in de magnetron te stoppen.

Nu ben ik er nog niet aan toegekomen om het uit te proberen, maar.... uh... Iemand die er ervaring mee heeft?

Grtz,
Tanja

Kleintjes

Er zijn verschillende elden die ervaring hebben met deze popcorn.

Ikzelf heb de ervaring dat er mee spelen leuker is dan knabbelen :P Vol goede moed had ik zo'n kolfje klaar gemaakt, verdeeld over 2 bakjes en de rommel was niet te missen; ze hadden zich prima vermaakt met hun popcorn ^_^
Pootjes van; Eddie, Neo, en Ezio
Groetjes van ons :). IM: Venus-Gino-Silly-Mini-Gina-Giny-Pino-Kyra-Tolo-Cookie-Charly-Tweety-R2-D2.1-Kruumel-Oli-Sammie-Mozy-BB-8.1-BB-8.2-C-3PO-Pino II-Scotty-Jecky-Amy-Punky-MozyII-Dot-Lemmy
Geheugen problemen; Bij voorbaat excuses

Mirjam

Ze eten bij mij wel babymais, maar dan gewoon de kolfjes en geen 'popcorn'.
Ben erg benieuwd naar de reacties  :).

BudgieMe

Ik heb het wel eens gemaakt voor mijn konijn, niet voor de vogels.

Wel biologische rijstewafels, en die vinden ze enorm leuk maar inderdaad meer voor de sloop! :)

lovesbudgies

Gewone popcorn zonder suiker of zout vinden ze ook erg lekker!

Gewoon proberen die kolfjes, alleen niet te vaak.

Taz

Nou nou... het heeft even geduurd, maar eindelijk hebben de parkietjes het bakje met (ondertussen verschrikkelijk ouwe, taaie) popcorn ontdekt... (ik had het ter gewenning gewoon maar heel de tijd laten staan naast 't speeltuintje)

Er wordt wel een soort van gegeten, maar inderdaad... De stofzuiger mag niet ontbreken na dit feestje! De hele vensterbank ligt vol, als ook de grond. Maar wel geestig om naar te kijken.

Of het dan een aanrader is? Neuh... zo zou ik het niet willen noemen!  ;)