Enthousiast baasje gezocht voor nieuw televisieprogramma

Gestart door floorseltje, juni 24, 2013, 10:27:41

Vorige topic - Volgende topic

0 Leden en 1 gast bekijken dit topic.

floorseltje

Beste parkieten liefhebbers,

Mijn naam is Floortje Bökkerink en voor een nieuw televisieprogramma over dieren ben ik op zoek naar enthousiaste diereneigenaren. Op 14 juli hebben we onze eerste draaidag waar al een aantal aanmeldingen voor zijn binnen gekomen. Het lijkt mij ook erg leuk om een vogel in het programma te hebben, dus ik vroeg me af of er iemand is met een (of meerdere) parkieten die hierover wil komen vertellen in ons programma! Misschien is jouw parkiet extra bijzonder omdat hij kan praten of juist mooi kan fluiten, maar we zijn vooral op zoek naar echte dierenliefhebbers.

Heb je interesse? Stuur mij een berichtje of reageer hieronder en ik neem contact met je op!

Vriendelijke groet,
Floortje Bökkerink

Jorijn

Voor de mensen die zich afvragen of dit legitiem is, na wat zoeken ben ik er achter gekomen dat Floortje erg actief is in de media & entertainment wereld. Neem bij twijfel eventueel contact op met de moderatoren, maar ik zie geen problemen om haar rechtstreeks te benaderen hiervoor.
Wil je iets met webhosting of een website op het internet? Grote kans dat ik het voor je kan regelen tegen een scherpe prijs. Bekijk mijn website op http://www.jorijn.com

floorseltje

#2
Ik snap dat er even wordt gecheckt of dit legitiem is. Het programma staat nog in de kinderschoenen, dus ik kan helaas nog weinig vertellen over de zender en naam, maar ik verzeker jullie dat het legitiem is. Ik ben gewoon op zoek naar leuke items met allerlei verschillende dieren voor onze allereerste draaidag! Als mensen meer informatie willen kunnen ze mij een prive bericht sturen. Mocht ik dan meer info hebben kan ik dit ook makkelijker communiceren.

floorseltje

Hallo allemaal,

Het is alweer een tijdje geleden, maar eind juni heb ik bovenstaande oproep geplaatst. Inmiddels kan ik veel meer vertellen over het programma en wil jullie toch nog even inlichten:

Het doel van het programma, dat "Beestengeluk" heet, is om de mensen thuis in te lichten over allerlei verschillende soorten (huis)dieren. Enthousiaste en trotse baasjes komen met hun dier naar onze boerderij en vertellen daar waarom hun dier zo bijzonder is. Piet Hellemans is onze zogeheten "dierengelukzoeker". Hij zal informatie en interessante feitjes over het diersoort vertellen om de diereneigenaar én de kijker thuis meer informatie te geven over het dier in het algemeen. Piet geeft tips en informatie over het houden van dit dier en houdt daarbij altijd de oorsprong van het dier in gedachten: Wat is de oorspronkelijke leefomgeving? Wat eet dit dier in de natuur? Is het een sociaal of solitair dier? Enz. Op deze manier wordt er altijd informatie gegeven vanuit het welzijn en het geluk van het dier.
Beestengeluk wordt vanaf a.s. zondag (1 september) op SBS6 uitgezonden van 17.00u tot 17.30u. Meer informatie, foto's van de draaidagen en andere updates zijn te bekijken op www.facebook.com/beestengeluk

Voor de draaidagen op de boerderij ben ik altijd op zoek naar enthousiaste baasjes met een bijzonder huisdier (hoeft niet per se een vogel te zijn, mag elk dier zijn!). Voor een ander item in het programma, genaamd "De Geluksvogel" ben ik wél op zoek naar iemand met een vogel. In De Geluksvogel wordt een huisdier in het zonnetje gezet. Piet gaat bij het baasje van het dier langs en samen gaan zij kijken hoe het dier nog gelukkiger kan worden. Dit is uiteraard ook om de kijker thuis in te lichten over het houden van dit bepaalde dier en welke verzorging er allemaal bij komt kijken.

Indien iemand interesse heeft om naar de boerderij te komen, of iemand wilt zijn/haar vogel opgeven voor De Geluksvogel, mail dan naar beestengeluk@stokviscontent.nl

Yonne

ik zou graag willen.
ik heb 1 engelse gras parkiet en 2 honden jackrussel en dwergpincher de dwerg pimcher is super klein en weegt maar ander halve kilo super verschijning dus.

mvg yonne

Kleintjes

*topic op slot gedraaid, is al bijna 2 jaar oud
Excuses voor enig ongemak*
Pootjes van; Eddie, Neo, en Ezio
Groetjes van ons :). IM: Venus-Gino-Silly-Mini-Gina-Giny-Pino-Kyra-Tolo-Cookie-Charly-Tweety-R2-D2.1-Kruumel-Oli-Sammie-Mozy-BB-8.1-BB-8.2-C-3PO-Pino II-Scotty-Jecky-Amy-Punky-MozyII-Dot-Lemmy
Geheugen problemen; Bij voorbaat excuses