@ Marcia:
Dank je wel voor je reactie. Het is jammer dat er nu geen kalender komt, maar aan jou heeft het absoluut niet gelegen en ik vind het heel erg vervelend dat je er persoonlijk door geraakt wordt. Ik wil jou dan ook namens het beheer van dit forum excuses aanbieden.
Wie weet wil je in de toekomst nog een kalender voor onze forumleden maken.
Het wordt dan wel een Parkieten-Freak kalender!

@ all:
Wat betreft de samenwerking met Grasparkiet Online even het volgende:
Dit kalendertopic is buiten medeweten van ons beheerteam opgestart door een moderator van Grasparkiet Online.
Op zich hebben we daar geen moeite mee, mits een en ander netjes geregeld wordt en afspraken nagekomen worden.
Mogelijk heeft de (terechte!) kritiek die enkele van onze forumleden op de poll hadden, een rol gespeeld bij het niet tot stand komen van dit project.
Daar kwam nog bij dat leden van Parkieten-Freak wel kalenders wilden kopen, maar te weinig foto's hadden ingestuurd.
Daarop besloten leden van Grasparkiet Online om hun foto's niet meer beschikbaar te stellen voor de kalender. Men zag gemakshalve helemaal maar af van de kalender.
Het directe gevolg is dat dit project voor ons forum niet door kan gaan. De totale oplage van de kalenders is te gering, waardoor de kalender te duur zou worden.
Sorry mensen. Het beheerteam én onze leden waren van goede wil en wilden graag samenwerken aan een project voor het goede doel.
Jammer dat het zo moet gaan.
Hoi Marcia,
Soms werkt samenwerking gewoon niet, hoeft niet aan een of beide partijen te liggen. Ik heb wel eea meegekregen van de onvrede, maar in mijn ogen is het zonde daar lang bij stil te blijven staan. Beter focussen we ons op onze gezamenlijke hobby: parkieten. Ieder z'n eigen forum, mening en keuze's. Strijd is wat mij betreft niet nodig!
Er is geen sprake van strijd, tenminste niet van onze kant.
Het beheer van dit forum bemoeit zich niet met het beleid of met de gang van zaken op andere fora.
Wij onthouden ons van openlijke kritiek op andere fora en haar leden.
Dit keer was enige uitleg echter wel op zijn plaats omdat ons forum erbij betrokken is.