3 Valkparkieten te koop!

Gestart door KayliH, september 15, 2011, 11:20:36

Vorige topic - Volgende topic

0 Leden en 1 gast bekijken dit topic.

KayliH

Hallo,
Ik heb 3 valkparkieten, en aangezien ik te weinig tijd heb voor deze lieve beestjes, zet ik ze te koop. Via een vriendin van me kwam ik op deze site uit. Ze heten Bobo, Tommie en Kwebbel. Ik weet de geslachten van de valkjes helaas niet. En ook de leeftijd weet ik niet, maar we hebben ze al 4 jaar in huis. Ik wil wel graag dat ze bij elkaar blijven, tenzij het echt niet anders kan. Zodra ze uit elkaar gaan, gaan ze schreeuwen. Kwebbel is een hele vrolijke vogel, maar hij/zij is wel nogal bang. Kwebbel speelt wel de 'baas'. Zodra er eten komt jaagt hij/zij de andere vogels weg. Bobo is een rustige valkparkiet, van alle drie vogels is hij/zij het minst bang, hij/zij kan op je vinger stappen en door de tralies uit je hand eten. Tommie de 'normaalste' van de drie. Hij/zij fluit gewoon rustig, kan uit je hand eten door de tralies, en als enige heeft hij/zij de meeste gele/witte veren.
Ik zet de kooi, waar ze nu inzitten, ook te koop. De kooi hoeft niet persé naar dezelfde koper als de vogels gaan.
Mijn informatie:
Woonplaats: Leeuwarden, Cammingaburen
Voor meer informatie graag even mailen naar: *Knip* Reageren via PB.
Prijs: Persoonlijk weet ik niet goed hoeveel ik voor deze drie vogeltjes moet vragen, dus als je een eerlijke prijs weet, wil ik dat graag weten.
Groeten, Kayli H.

E-mail adres verwijderd ivm spam. Gr, Kleintjes