Leuke en lekkere plantjes

Gestart door CocoChanel, september 15, 2011, 02:03:09

Vorige topic - Volgende topic

0 Leden en 1 gast bekijken dit topic.

CocoChanel

Intratuin heeft iets nieuws!  ;D

Nu ook eetbare plantjes voor je vriendjes!
Intratuin heeft iets nieuws voor huisdieren: 4 verschillende plantjes die je als aanvullend vers voer kunt gebruiken.
En waarmee je je liefste vriendje extra kunt verwennen! Lekker en gezond.
De plantjes kun je in de kooi zetten of er dagelijks wat vanaf knippen en met de hand voeren.
De plantjes zijn natuurlijk biologisch gekweekt en ze bevatten geen schadelijke stoffen.

Knabbelsnaveltje

Tropische vogels, zoals papegaaien, parkietjes en kanaries, zijn dol op groen. Met knabbelsnaveltje geef je ze een gezond tussendoortje.







Moppers

Die hebben ze al een tijdje. Misschien dat ze ze eerder niet in 'jouw' filiaal hadden, maar ze hebben al langer een variant van golliwoog en andere plantjes (zoals kattengras).

Joyce

Ik heb mijn beestjes inderdaad ook de plant "knabbelsnaveltje" gegeven (volgens mij is het een soort Vogelmuur). Elmo werd vrijwel direct ziek nadat hij ervan gegeten had. Kan toeval zijn geweest of misschien kon hij er gewoon niet tegen. Truffel had nergens last van (maar heb hem ook niet van het plantje zien eten). Bij mij krijgen ze dit in ieder geval niet meer (durf gewoon geen risico te nemen). Maar op zich is het wel een leuk initiatief.

Hier thuis blijven kruiden als peterselie en basilicum zwaar favoriet  ;)

Taz

Bij ons is het een groot feest IN de peterselieplant...

Die staat onderin de kooi... en iedere week zetten we er maar weer een nieuwe in... Daar gaan ze helemaal op los!