Het Ging Een Week Goed

Gestart door manon28, november 19, 2005, 20:54:37

Vorige topic - Volgende topic

0 Leden en 1 gast bekijken dit topic.

manon28

Vandaag of laten we zeggen vanavond is helaas Diesel overleden, na heel erg kort ziek te zijn geweest. HEt probleem was vandaag weer met de ontlasting en ik heb zijn kontje wederom schoongemaakt, maar hij wilde niet meer in de kooi en wilde alleen maar stil liggen, als ik hem in de kooi wilde zetten hield hij mijn vingers vast.

Na hem toch terug in de kooi gezet te hebben, kreeg hij stuiptrekkingen en toen was het vrij snel gebeurd.  :( Ik heb niet eens de kans gehad om met hem naar de dierenarts te gaan. Het was allemaal te snel.

IK weet dat ik waarschijnlijk al een zieke parkiet heb gekocht, maar je brengt hem niet zomaar terug. Enhet ging zo goed, hij was vrolijk en reageerde goed op mijn zoon. En nu moet ik na gaan denken wat te doen.

Moet ik er eentje bijkopen voor LUCKY, ze lijkt niet echt verdrietig, toen ik zijn kontje schoonmaakte riep ze hem nog wel en hij riep terug, maar dat was het laatste, daarna heeft ze nog een paar keer geroepen en kreeg geen reactie dus ik denk het inmiddels wel duidelijk is geweest. Hij is wel in de kooi overleden.

Ze eet ook gewoon, dus ik weet het nu even niet. Mijn partner vond het nogal aanstellerig dat ik dus wel een beetje verdrietig ben, maar een beest is een beest of je hem nu een week of 10 jaar hebt.

Ingrid

Hoi Manon,

Wat een verdrietig bericht over Diesel :(. Ik wil je veel sterkte wensen met het verlies van je gevleugelde vriendje.

Groetjes, Ingrid

esther

Hoi.

Wat verdrietig zeg, en het is helemaal niet aanstellerig dat je een beetje verdrietig bent. Sterkte hoor!
Ik heb ook eens meegemaakt dat m'n parkietjes dood gingen en ik zat echt een paar dagen enorm te huilen, zeg maar janken. Dus er is niets geks aan.

Hij is vandaag overleden dus ik zou het eerst even een beetje verwerken voordat je een ander parkietje koopt, maar je parkietje zal het vast fijn vinden om straks weer een vriendje te verwelkomen

Groetjes Esther

Sonja

Hoi Manon,

Wat ontzettend naar en verdrietig dat je Diesel moet missen. :(
Het is heel normaal dat je daar verdriet om hebt.
Toen mijn vorige parkietje Droppie doodging, heb ik ook tranen met tuiten gehuild.
Je bent snel gehecht aan een dier, of die nu groot of klein is, en of je die nu korter of langer bij je hebt gehad.
Juist omdat Diesel ziek was, is de band die je met hem had des te sterker, denk ik.
Neem zeker de tijd om het allemaal een beetje te verwerken.

Ik denk dat Lucky haar vriendje best zal missen, ook al lijkt dat misschien in eerste instantie niet zo.
In de toekomst zal ze vast weer blij zijn als ze weer een parkietenvriendje heeft. Maar denk er nog rustig over na, je hoeft tenslotte niets te overhaasten.

Veel sterkte.

Groetjes, Sonja.

Safrena

Hey Manon

Heel veel sterkte met het verlies van diesel :(

Vele groetjes

Sara

Wat erg dat je grasparkietje overleden is.
HEt is niet vreemd dat je het erg vindt.Ik ween ook nog altijd erg veel om m'n parkietje dat deze week overleden is.
Ik wens jou dan ook veel sterkte met het verlies van je grasparkietje.

Groetjes
Vele groetjes van een ex-grasparkietenbaasje (met heimwee) ;-)
Ook een pootje van Zoƫ en Fenna, mijn keeshondjes

Pucca-Poekie-Roosje

hoi Manon

Heel veel sterkte met het verlies van diesel   :closedeyes:

Vele groetjes

Deesjebeesje

Sterkte met het verlies van je parkietje. Het is zeker niet vreemd dat je er verdrietig om bent hoor. Ik heb zelfs wel eens zitten huilen om een muisje dat mijn kat had gevangen en dood had gebeten. :unsure:

Carla

Ook van mij veel sterkte met het verlies van je parkietje. Ik weet ook uit ervaring hoe het voelt een parkietje te verliezen.