niet groeien

Gestart door BudgiesAreLovely, augustus 15, 2011, 08:40:34

Vorige topic - Volgende topic

0 Leden en 1 gast bekijken dit topic.

Kleintjes

Citaat van: BudgiesAreLovely op augustus 24, 2011, 23:51:20
Sorry maar hij werkt in een restaurant die tot 10 uur open is en jullie zeiden dat hij het toch niet zou redden, inplaats van me steun te geven geven jullie mij alleen maar schuldgevoel?
Dat heb je eigenlijk zelf gedaan. Tegen beter in ben je toch blijven doormodderen.

Je buurman had 't je heus niet kwalijk genomen als je met 'n spoedje bij hem had aangebeld. 'n Echte goede arts staat altijd klaar als er iets is, ongeacht of hij of nu dienst heeft of niet, dat weet ik uit eigen ervaring.

(Dierenarts die in 'n restaurant werkt? Bijklussen als Da? Of tijdelijk?)
Pootjes van; Eddie, Neo, en Ezio
Groetjes van ons :). IM: Venus-Gino-Silly-Mini-Gina-Giny-Pino-Kyra-Tolo-Cookie-Charly-Tweety-R2-D2.1-Kruumel-Oli-Sammie-Mozy-BB-8.1-BB-8.2-C-3PO-Pino II-Scotty-Jecky-Amy-Punky-MozyII-Dot-Lemmy
Geheugen problemen; Bij voorbaat excuses

Mirjam

Natuurlijk wil iedereen op dit forum elkaar steunen en helpen.
Maar van iedereen die reageerde binnen dit topic hoorde je dat de kleine het niet zou gaan redden... Dat is uiteraard heel erg sneu want je wilt alles doen om een kuiken te redden. Maar als het kuiken reddeloos verloren is moet je het laten gaan. En dat heeft te lang geduurd.

Heel veel sterkte.

tash

schuldgevoel?? ben ik het niet me eens, wel vind ik dat je dit hoort te hebben (klinkt hard maar het is zo) ; een weerloos klein beestje wat niet te redden valt in leven laten totdat de buurman eens tijd heeft om hem te onderzoeken, terwijl er 24/7 een dierenarts/spoedarts oid. beschikbaar is!!

hoop dat dit een wijze les voor je geweest is en je niet nogmaals zelf gaat aanmodderen met van alles en nogwat

BudgiesAreLovely

Ik KAN en MAG niet aan euthanasie doen! Hij is nu dood dus hou op! Hij was sowieso niet meer te redden maar ik kan me niet bemoeien met zijn dood, dan mag gewoon niet!

Kleintjes

Citaat van: BudgiesAreLovely op augustus 25, 2011, 20:38:46
Ik KAN en MAG niet aan euthanasie doen! Hij is nu dood dus hou op! Hij was sowieso niet meer te redden maar ik kan me niet bemoeien met zijn dood, dan mag gewoon niet!

Nee, maar laten lijden mag wel? Ik heb er geen woorden voor. Jammer dat 't diretje heeft moeten lijden voordat hij overleed. Jammer dat je 't kuiken verloren hebt.

Dit gaat op slot.
Pootjes van; Eddie, Neo, en Ezio
Groetjes van ons :). IM: Venus-Gino-Silly-Mini-Gina-Giny-Pino-Kyra-Tolo-Cookie-Charly-Tweety-R2-D2.1-Kruumel-Oli-Sammie-Mozy-BB-8.1-BB-8.2-C-3PO-Pino II-Scotty-Jecky-Amy-Punky-MozyII-Dot-Lemmy
Geheugen problemen; Bij voorbaat excuses