Albino

Gestart door mks66, augustus 12, 2011, 22:59:24

Vorige topic - Volgende topic

0 Leden en 1 gast bekijken dit topic.

mks66

Hallo, ik een parkietje gekocht een pop alleen ze heeft rode ogen en ze heeft een witte ring rond de pupil.
mijn vraag is; is deze parkietje een albino of een normaal. haar ogen zijn helemaal rood en heeft alleen een witte ring.
ze is helemaal. wit alleen haar buik is heel lichtblauw.

mvg, mks66

_White_

misschien is het veel beter als je een foto kunt plaatsen en dat anderen jou zo makkelijker kunnen helpen.

MvG Mo...

mks66

Ik maak morgen een foto.

Kleintjes

Als ze 'n licht blauwe buik heeft is 't al geen albino. Albino's zijn uniform van kleur: Dat wil zeggen dat ze geheel wit zijn.
Pootjes van; Eddie, Neo, en Ezio
Groetjes van ons :). IM: Venus-Gino-Silly-Mini-Gina-Giny-Pino-Kyra-Tolo-Cookie-Charly-Tweety-R2-D2.1-Kruumel-Oli-Sammie-Mozy-BB-8.1-BB-8.2-C-3PO-Pino II-Scotty-Jecky-Amy-Punky-MozyII-Dot-Lemmy
Geheugen problemen; Bij voorbaat excuses

mks66

Het is heeeeeel lichtblauw een tintje

Kleintjes

Citaat van: Kleintjes op augustus 13, 2011, 00:15:00
Als ze 'n licht blauwe buik heeft is 't al geen albino. Albino's zijn uniform van kleur: Dat wil zeggen dat ze geheel wit zijn.

Nogmaals.
Pootjes van; Eddie, Neo, en Ezio
Groetjes van ons :). IM: Venus-Gino-Silly-Mini-Gina-Giny-Pino-Kyra-Tolo-Cookie-Charly-Tweety-R2-D2.1-Kruumel-Oli-Sammie-Mozy-BB-8.1-BB-8.2-C-3PO-Pino II-Scotty-Jecky-Amy-Punky-MozyII-Dot-Lemmy
Geheugen problemen; Bij voorbaat excuses

mks66

nee het is helemaal wit. ik heb het geplaats bij mijn andere topic

FOTO'S VAN VOLIERE EN VRAGEN.

MVG,MKS66

Wouter

Citaat van: mks66 op augustus 13, 2011, 14:00:09
nee het is helemaal wit. ik heb het geplaats bij mijn andere topic

FOTO'S VAN VOLIERE EN VRAGEN.

MVG,MKS66
Ik neem aan dat je zelf wel door hebt dat je nogal onduidelijk en onoverzichtelijk te werk gaat? Dan is het weer helemaal wit, dan is er weer een blauw tintje, dan toch weer niet en uiteindelijk verwijs je ons naar een ander topic.. Je bent er al op gewezen door Kleintjes, maar ook ik wil je nu vragen om daar rekening mee te houden vanaf nu! ;)

mks66

Ja, ik kan het niet uitleggen.

ze is helemaal wit als ze met de voorkant naar mij kijkt en als ze met de achterkant, met de rug tegen mijn staat, is haar buikje klein tintje blauw...

ik word er gek van,,, maar ik zeg nu dat het een albino is.

Wouter

Citaat van: mks66 op augustus 13, 2011, 16:06:29
Ja, ik kan het niet uitleggen.

ze is helemaal wit als ze met de voorkant naar mij kijkt en als ze met de achterkant, met de rug tegen mijn staat, is haar buikje klein tintje blauw...

ik word er gek van,,, maar ik zeg nu dat het een albino is.
Dat klopt, met een bepaalde lichtinval kunnen albino's een lichtblauwe tot groene gloed over hun veren krijgen. Dit is echter schijn, ze zijn gewoon wit.

mks66

Maar ik geef toe is wel mooi :D

mks66

Allo, krijgt een albino popje een bruine neusdop?

Petr@

Dit kun je allemaal zelf opzoeken met de zoekfunctie. En als je iets niet kunt vinden dan mag je het altijd vragen natuurlijk. Over albino's en neusdoppen is heel veel geschreven.
In Memory: Mijn lieve Mitzi 2010
                  Mijn allerliefste Vledder 2013
                  Mijn altijd lieve angstige Goofy 2014
                  Mijn lieve pratende Pluto 2014
                  Mijn lieve dikke Luna 2015
                  Mijn lieve kleine Lola  2016

mks66

Ik heb het gezocht en geen resultaten alleen mijn topic.

Kleintjes

#14
Houd je vragen over 'n bepaald onderwerp eindelijk eens in dat betreffende onderwerp.
Ik heb geen zin de hele tijd achter je kont aan te rennen om je topics bij elkaar te houden en foto's op de goede plaats te zetten.

Als je wilt weten wat je parkietje is, plaats dan in DIT topic 'n foto, omdat je het ook in DIT topic vraagt.

Pootjes van; Eddie, Neo, en Ezio
Groetjes van ons :). IM: Venus-Gino-Silly-Mini-Gina-Giny-Pino-Kyra-Tolo-Cookie-Charly-Tweety-R2-D2.1-Kruumel-Oli-Sammie-Mozy-BB-8.1-BB-8.2-C-3PO-Pino II-Scotty-Jecky-Amy-Punky-MozyII-Dot-Lemmy
Geheugen problemen; Bij voorbaat excuses

mks66

Sorry maar kan je wat met meer respect tonen voor mensen.? >:(
Ik vind het niet leuk, als je zo reageert. Ik zeg dat ik het in de gaten heb dat ik soms de foto's e.d. op verkeerde manier doe. en ik heb de foto van albino parkiet al geupload bij een andere topic en daardoor zeg ik dat ze daar konden kijken!



_White_

sorry maar hier heeft kleintjes wel gelijk in, je bent een beetje slordig met het psoten van reacties op het forum. Doe al je vragen in 1 topic, want sommige mensen kijken via homepage naar de nieuwste reacties en dus maak je daarom niet druk om of mensen het niet gaan zien. En die van je albino parkiet van jou heb ik nog steeds niet goed gezien als je alles nou in 1 topic had gedaan. En reactie van kleintjes vind ik wel goed genoeg, want als ik het was was het al niet zover gekomen kan nog al snel boos worden dus als je even oplet voor de volgende keer waar je post en al is er voor de rest geen probleem.

MvG Mo...

Kleintjes

Ik begin er genoeg van te krijgen Mks.

Je bent meermaals netjes gevraagd of je de topics die je hebt overzichtelijk wilt houden maar je vliegt keer op keer van hot naar her.

Als er iemand op dit moment geen respect heeft, ben jij dat wel. Mij is nog altijd geleerd dat als iemand ouder is dan jezelf, of je kent iemand niet dat 't dan U is, in plaats van jou, jij en je.

@On-topic: Je vraagt hier de mening van anderen, je plaatst de foto ergens anders - de reacties op je vraag zul je dus in 'n ander topic krijgen. je hebt je eigen mening al opgemaakt, dus vanwaar nog je vraag over wat 't parkietje nu is? Als jij dat zegt, zal 't wel zo zijn.

Tot nader bericht gooi ik hier even 'n slotje op. Als je 't er niet mee eens bent hoor ik dat graag van jouzelf.
Pootjes van; Eddie, Neo, en Ezio
Groetjes van ons :). IM: Venus-Gino-Silly-Mini-Gina-Giny-Pino-Kyra-Tolo-Cookie-Charly-Tweety-R2-D2.1-Kruumel-Oli-Sammie-Mozy-BB-8.1-BB-8.2-C-3PO-Pino II-Scotty-Jecky-Amy-Punky-MozyII-Dot-Lemmy
Geheugen problemen; Bij voorbaat excuses