Voliere gekocht: Foto's en vragen.

Gestart door mks66, augustus 09, 2011, 20:38:40

Vorige topic - Volgende topic

0 Leden en 1 gast bekijken dit topic.

mks66

Hallo, ik heb de voliere in elkaar gezet en is heel mooi geworden. Alleen ik ben van plan om slaaphut/zak te kopen in plaats van nachthok.
En in september of in november ga ik de plexiglas regelen. Mvg, mks66

mks66

Hallo, ik heb mijn voliere in elkaar gezet en ingericht.
hier zijn de foto's:

Ik twijfel over foto 2. (de nieuweling)de verkoper zei dat de parkiet een mannetje was maar hij heeft ring rond de neusgaten.
kijk maar. ik zeg nog steeds een mannetje(zo denk ik)
denk ik het goed? En hij lijkt mij een beetje ziekjes

[verwijderd door de beheerder]

mks66

en hier is mijn albino parkiet en mijn oude koppels.

de koppels zijn e;kaar veren aan het schoonmaken.

[verwijderd door de beheerder]

Wouter

Dat lijkt mij zeker een mannetje ;)
Hij lijkt je ziekjes? Zo te horen heb je hem pas net en aan het begin is alles een beetje onwennig. Een beetje bol zitten is daarbij niet erg. Als hij zo zit als op de foto is er naar mijn mening niks aan de hand.

Wouter

Citaat van: mks66 op augustus 13, 2011, 01:11:48
Hallo, ik heb de voliere in elkaar gezet en is heel mooi geworden. Alleen ik ben van plan om slaaphut/zak te kopen in plaats van nachthok.
En in september of in november ga ik de plexiglas regelen. Mvg, mks66

Dat is aan jou. Een nachthok is niet per see nodig, zolang ze maar een plaats hebben waar ze beschut kunnen zitten. Mijn ervaring is dat ze het nachthok toch niet gebruiken om in te slapen als ze ergens anders beschut kunnen zitten. Het is natuurlijk veel leuker om buiten te slapen.
Waarom ga je dat pas in september/november regelen? Ik zou er nu maar vast achteraan gaan, het kan nu ook al flink waaien en zo te horen kunnen ze nu nergens beschut zitten?

Kleintjes

@Mikos: Elke keer over hetzelfde onderwerp 'n nieuw topic aanmaken maakt 't alleen maar rommerliger voor iedereen. Ik heb ze weer bij elkaar gezet om 't overzichtelijk te houden.
Pootjes van; Eddie, Neo, en Ezio
Groetjes van ons :). IM: Venus-Gino-Silly-Mini-Gina-Giny-Pino-Kyra-Tolo-Cookie-Charly-Tweety-R2-D2.1-Kruumel-Oli-Sammie-Mozy-BB-8.1-BB-8.2-C-3PO-Pino II-Scotty-Jecky-Amy-Punky-MozyII-Dot-Lemmy
Geheugen problemen; Bij voorbaat excuses

mks66

#26
Citaat van: Wouter· op augustus 13, 2011, 12:44:55
Dat is aan jou. Een nachthok is niet per see nodig, zolang ze maar een plaats hebben waar ze beschut kunnen zitten. Mijn ervaring is dat ze het nachthok toch niet gebruiken om in te slapen als ze ergens anders beschut kunnen zitten. Het is natuurlijk veel leuker om buiten te slapen.
Waarom ga je dat pas in september/november regelen? Ik zou er nu maar vast achteraan gaan, het kan nu ook al flink waaien en zo te horen kunnen ze nu nergens beschut zitten?
o jawel hoor ze kunnen wel beschut zitten, de voliere zit met de achterkant tegen het noorden.
mvg ,mks66

Citaat van: Kleintjes op augustus 13, 2011, 12:56:54
@Mikos: Elke keer over hetzelfde onderwerp 'n nieuw topic aanmaken maakt 't alleen maar rommerliger voor iedereen. Ik heb ze weer bij elkaar gezet om 't overzichtelijk te houden.
Bedankt kleintjes. O  ja, mijn naam is Mikail. Je spreekt het uit als mikael.

Citaat van: Wouter· op augustus 13, 2011, 12:40:20
Dat lijkt mij zeker een mannetje ;)
Hij lijkt je ziekjes? Zo te horen heb je hem pas net en aan het begin is alles een beetje onwennig. Een beetje bol zitten is daarbij niet erg. Als hij zo zit als op de foto is er naar mijn mening niks aan de hand.
O ja wouter, ;D ik ben er achter gekomen voor dat je het al zei dat de nieuwe man, constant aan het praten was en toen zei ik; ja dat is een mannetje. :D

Berichten samengevoegd> Mikail, je wordt verzocht de verander-knop te gebruiken als je berichten wilt toevoegen binnen enkele minuten na 't plaatsen van 'n ander bericht in hetzelfde topic. Heb je vragen over hoe dat precies werkt kun je altijd vragen. Groeten, Kleintjes.

Wouter

Citaat van: mks66 op augustus 13, 2011, 13:58:58
O ja wouter, ;D ik ben er achter gekomen voor dat je het al zei dat de nieuwe man, constant aan het praten was en toen zei ik; ja dat is een mannetje. :D
Sorry, maar hier kan ik toch geen correct Nederlandse zin van maken..