Ons Jong Nr 2

Gestart door Annika, oktober 19, 2005, 11:58:14

Vorige topic - Volgende topic

0 Leden en 1 gast bekijken dit topic.

Annika

bij deze is Dopi opgehaald, hier een aantal foto's zodat jullie kunnen zien wat voor goed thuis hij/zij krijgt.

Het is toch even slikken maar twee mensen zo gelukkig zien met een klein parkietje is toch geweldig hoor!!!

En Dopi zelf, die heeft al uitgebreid kennis gemaakt en in de vervoersbox ging hij/zij zelfs al trosgierst eten, beter kan niet he!

Groetjes Annika

[verwijderd door de beheerder]

Annika

#21
helaas, bestandsgrootte te hoog, dus de laatste foto moet ik jullie even onthouden.

Parkieten-Freak

#22
Aaahhh! :D  Wat ontzettend leuk!!!!!! :D
Bodi heeft weer een nieuwe parkietenvriend!
Het is inderdaad heerlijk om 2 mensen zo te zien genieten van een vogeltje, een ook voor jou is dat fijn Annika. Dopi had zich geen betere verzorgers kunnen wensen dan dat hij/ zij nu heeft!
Veel geluk Bodi met Dopi!


Ingrid

Dus alle parkietjes hebben nu een nieuw onderkomen? Zal wel wennen zijn Annika, maar gelukkig hebben ze allemaal een liefdevol thuis gekregen. Ik ben benieuwd naar de verhalen van Bodi over Dopi ;).

Annika

CiteerDus alle parkietjes hebben nu een nieuw onderkomen? Zal wel wennen zijn Annika, maar gelukkig hebben ze allemaal een liefdevol thuis gekregen. Ik ben benieuwd naar de verhalen van Bodi over Dopi ;).
[snapback]15857[/snapback]

en vergeet de foto's niet  :lol:

Sonja

Wat ontzettend leuk!
Die kleine Dopi.....valt die even met zijn parkietenneusje in de boter. :P
Met recht een geluksvogel! (net als de andere parkietjes trouwens)
Het zal best wel moeilijk zijn, Annika, om afscheid van deze lieverdjes te hebben moeten nemen.
Maar een goed gevoel toch, dat ze het allen zo goed getroffen hebben! ;)

Ik hoop dat Bodi heel lang plezier mag hebben, van Dopi!

Groetjes, Sonja.

Bodi

Allemaal heel veel dank voor de goede wensen.

Vooral Annika bedankt voor dit lieve parkietje...

Heb vandaag bij Annika al een paar honderd foto's gemaakt, dus er zullen wel een paar leuke tussen zitten.

Dopi zit nu in zijn kooitje, maar heeft van de lange reis de pijp helemaal leeg, of moet ik zeggen het pijpje???

Laat hem maar even slapen, lekker rusten, dan kunnen we straks proberen verder contact te maken.

Wij genieten ons te pletter, heerlijk weekend gaat dit worden..

Annika

:lol:  maar ook een beetje prikoogjes hier hoor. Ik ben zooooo blij maar toch is het ook wel een beetje moeilijk, alhoewel wel een stuk rustiger meteen  ;)

Een fijn weekend gewenst !!!

Safrena

Hey Annika

Kan me heel goed voorstellen dat het moeilijk is om afscheid te nemen van de kleintjes  ;)

Misschien is het toch een troost om te weten dat ze allen een hele goede thuis hebben gekregen ook mede dankzij jouw hulp omdat je een goede thuis hebt gezocht en gevonden ;)

Aan Bodi

veel plezier met dit lieverdje, dit zal zeker een heel gezellig en leuk weekend worden voor jullie ;)
Geniet er maar lekker van

vele groetjes

Carla

Tof zeg die foto's !!!! Was dit de eerste keer dat Dopi uitgebreid kennis kon maken met zijn nieuwe baasjes ? Dat heeft dit parkietje wel heel veel vertrouwen in mensen zeg !! Leuk om te zien. Ik wens je nogmaals al het beste toe zowel voor Dopi als Bodi !!!!

Annika

#30
ja allereerste onmoeting, wel 1.5 uur hoor  :D was erg gezellig en heb nu al twee fantastische foto's gehad van Bodi.
Eentje van Kleintje  :lol: zo mooi heb ik het nog nooit kunnen krijgen van hem  :) en eentje van de hond, in 1 woord : WOWWWWWWWW  

Bodi bedankt ! :thumbsupsmiley:

Liefs Annika

[verwijderd door de beheerder]

Bodi

#31
Citeerja allereerste onmoeting, wel 1.5 uur hoor  :D was erg gezellig en heb nu al twee fantastische foto's gehad van Bodi.
Eentje van Kleintje  :lol: zo mooi heb ik het nog nooit kunnen krijgen van hem  :) en eentje van de hond, in 1 woord : WOWWWWWWWW 

Bodi bedankt ! :thumbsupsmiley:

Liefs Annika
[snapback]15906[/snapback]

Annika,

Nog even een weekje of zo geduld, dan komen de foto's op CD jouw kant op. Hoe groot wil je de resolutie hebben. 1024 of 1280 breed?

Mocht je daarna nog afdrukken willen hebben?
Kijk op http://www.hiqualphoto.nl/bestellen_nl.htm voor de formaten, maar kijk niet naar de prijzen, voor jou hanteer ik in overleg een speciaal tarief.

Heel veel groetjes,


Paul

Annika

Paul nogmaals ontzettend bedankt! Ik stuur je even een pb voor de andere dingetjes  :)