3 parkieten in 1 kooi????

Gestart door Zaralovee, juli 29, 2011, 17:40:40

Vorige topic - Volgende topic

0 Leden en 1 gast bekijken dit topic.

Zaralovee

hallo iedereen!!!!!!

ik heb een parkiet die Zara heet, en we willen haar naar iemand anders geven,omdat ik een broertje thuis krijg:( heb gehoord  dat het slecht is......een vriend van mij heeft 2 parkieten en hij wou graag onze vogel erbij.... hij heeft een mannetje en een popje,we willen haar in die kooi zetten omdat die kooi best wel groot is.nou is het probleem: is het wel goed als er 2 popjes en 1 mannetje in die kooi zitten, want die 2 parkieten zitten  nu in ons huis(oppas) en ik heb Zara in de kooi gezet,en nu is ze met die mannetje aan het vechten :-\ :-\ :-\ :-\ :-\ :-\ :-\ wat moet ik nu doen!!! moet ik haar erin laten om haar te laten wennen of moet ze toch in een andere kooi???

alvast bedankt voor jullie reacties:P

stolkleo

hallo,
twee poppen en een man,geven ruzie ik zou het niet doen.
groetjes stolkleo.

GeetjeBird

hoi!

Zijn het popje en het mannetje waar je parkiet naar toe gaat al een echt koppel?
Zo ja, dan zou ik het niet doen, dan is je parkietje het 5e wiel aan de wagen...


Ik had hier in huis te veel popjes en maar 1 man. Dat ging wel goed, er werd niet geruzied om de man. Maar je merkt wel dat de overgebleven popjes zicht toch beter voelen met een soortgenoot van het andere geslacht....Ik adviseer om een ander baasje te zoeken met een mannetjesparkiet die wel graag een vriendinnetje wil hebben!


Zaralovee

hoi hoi

ja ze zijn een koppel, maar die popje en mannetje maken ruzie,oh ja en mijn parkiet Zara is nog heel klein (3 maanden) dus die andere popje zorgt voor haar,ze beschermt haar van die mannetje:P
vond ik wel heel lief,ze zijn nu een stuk beter dan de eerste keer... nou,,zou ik ze laten of moet Zara ergens anders heen:(

alvast bedankt voor uw reacties:P