2 parkietjes :-)

Gestart door dwayne130, juli 27, 2011, 15:09:08

Vorige topic - Volgende topic

0 Leden en 1 gast bekijken dit topic.

dwayne130

Heb net 2 parkietjes gekocht ze heten : Sky en diver.Sky is blauw en Diver groen. ik weet nog niet of het mannetjes of vrouwtjes of van allebij 1 zijn want de kleur is er nog niet goed.maar van 1 denk ik dat het een mannetje is.ben echt blij met ze :D zodra ze gewent zijn en ik er met me hand er in kan zal ik fotos plaatsen ;D

kalinda

Geweldig he,die parkietjes!! Ik vind ze ook zo leuk!
Geniet ervan.  :)

dwayne130

als iemand mij kan vertellen wat voor geslacht ze zijn dan hoor ik dat graag :)

[verwijderd door de beheerder]

_White_

zo ver ik zie is Diver een popje en Sky een mannetje, maar ik weet het niet zeker!

en veel geluk met je KleineKromsnavels :P!

Parkieten-Freak

#4
Sky lijkt me een popje, Diver ben ik niet zeker van. Als de dop naar paarsblauw neigt, is het vermoedelijk een mannetje.


dwayne130

Citaat van: Parkieten-Freak op juli 27, 2011, 21:59:50
Sky lijkt me een popje, Diver ben ik niet zeker van. Als de dop naar paarsblauw neigt, is het vermoedelijk een mannetje.
Citaat van: _White_ op juli 27, 2011, 21:45:38
zo ver ik zie is Diver een popje en Sky een mannetje, maar ik weet het niet zeker!

en veel geluk met je KleineKromsnavels :P!

haha 2 verschillende antwoorden zijn er nog meer mensen die antwoord kunnen geven?

mks66

Ik denk dat diver een mannetje is en sky een popje.

mvg, mks66 mooie parkieten!!

_White_

daarom zij ik, ik weet het niet zeker xD

Moppers

Citeerhaha 2 verschillende antwoorden zijn er nog meer mensen die antwoord kunnen geven?
Als je betere foto's hebt (scherp, zonder flits bij dachtlicht, van vooraf, liefst ingezoomd op de neusdop) dan kunnen we het beter zien en er met meer zekerheid iets over zeggen. Ik vind deze foto's te onscherp en onduidelijk om er uberhaupt iets over te durven zeggen.

RicoBella

lastig te zien inderdaad, maar voor hoever ik het kan zijn lijkt Sky een popje en Diver een mannetje! Je zou misschien wat betere foto's kunnen plaatsen. Dan kunnen veel mensen hier je goed opweg helpen.

Veel plezier van je nieuwe vriendjes!