Kurby overleden

Gestart door Gerja, juli 21, 2011, 10:08:14

Vorige topic - Volgende topic

0 Leden en 1 gast bekijken dit topic.

Gerja

Vannacht is Kurby overleden. Gisterochtend zag het er nog goed uit. Hij had nog wel steeds ontlasting aan het kontje, van de vogelarts moesten we het dan gewoon weghalen. Gisteravond hebben we Kurby en Do even weer in de buiten voliere gedaan. Later zat Kurby op de grond uitgeput, geen kracht om te vliegen, mijn vader heeft hem weer in zijn kooi gedaan. Even later ging die van het schommeltje af en zat op de bodem. Hij kon niet meer omhoog bij de tralies geen kracht meer. Hij deed raar, wankelde en ik zag het aankomen Kurby red het niet. Nou ik terug kijk is Kurby nooit een sterk vogeltje geweest liet heel veel toe.
Nou is Do weer alleen. Als wij terug zijn van vakantie wil ik kijken naar een andere mannetje.

Shannon

Sterkte met het verlies.

Groetjes Shannon

GeetjeBird

Wat een verdrietig bericht..

Sterkte er mee!

martinekl

wat naar zeg, sterkte van ons alle.

inge

Namens ons, ook veel sterkte toegewenst met het verlies van Kurby.

Groetjes,Inge.

Moppers

Sterkte met het verlies. Hopelijk vinden jullie troost en plezier in het toekomstige nieuwe maatje voor Do.

Kleintjes

Ook namens ons alle 6 sterkte met 't verlies van Kurby.

Zoals Moppers al zei: Hopelijk vinden jullie troost in 't nieuwe maatje voor Do.
Pootjes van; Eddie, Neo, en Ezio
Groetjes van ons :). IM: Venus-Gino-Silly-Mini-Gina-Giny-Pino-Kyra-Tolo-Cookie-Charly-Tweety-R2-D2.1-Kruumel-Oli-Sammie-Mozy-BB-8.1-BB-8.2-C-3PO-Pino II-Scotty-Jecky-Amy-Punky-MozyII-Dot-Lemmy
Geheugen problemen; Bij voorbaat excuses

Maaike*


Tanja Schäfer

Sterkte met het verlies van je geveerderde vriend Kurby.
En ik hoop dat de nieuwe parkiet de plek van Kurby een beetje kan vullen.

groetjes tanja

DorisEnCharlie

Sterkte!
Ik ben er pas ook een kwijt geraakt.