Spreidpootjes!

Gestart door Aukina, juli 25, 2011, 17:36:18

Vorige topic - Volgende topic

0 Leden en 1 gast bekijken dit topic.

Aukina

Hallo,
Ik heb nu 2 jonge vogeltjes, alleen heeft 1 van de 2 volgens mij spreidpootjes!
Nu is mijn vraag heeft iemand van jullie dit misschien ook een keer gehad?
En hoe oud moet het vogeltje zijn voordat ik er wat aan mag doen?

Kleintjes

Wat naar dat 'n kuikentje spreidpootjes heeft.

De zoekfunctie kan hierbij prima helpen, ik heb 't voor je opgezocht: Spreidpootjes

Succes en schroom niet hulp te vragen met wat dan ook :)
Pootjes van; Eddie, Neo, en Ezio
Groetjes van ons :). IM: Venus-Gino-Silly-Mini-Gina-Giny-Pino-Kyra-Tolo-Cookie-Charly-Tweety-R2-D2.1-Kruumel-Oli-Sammie-Mozy-BB-8.1-BB-8.2-C-3PO-Pino II-Scotty-Jecky-Amy-Punky-MozyII-Dot-Lemmy
Geheugen problemen; Bij voorbaat excuses

Aukina

bedankt voor je informatie!

de vogeltjes zijn nu inmiddels 2 week oud!

ik vertelde een tijdje geleden, dat ik bang was dat 1 van de jongen sprijtpootjes had.
de jongen waren toen nog met hun 2en nadat het 3 eitje is uitgekomen, is het gek genoeg heel erg bijgetrokken!
ze lagen lekker dicht tegen mekaar aan! het vogeltje waarvan ik dacht dat deze sprijtpootjes had lag telkens in het midden.
ik houd hem/haar nog wel exstra in de gaten, maar het ziet er al veel beter uit.

Kleintjes

Dat kan best wel eens de oplossing zijn geweest, dat ie steeds in 't midden lag. De pootjes worden dan vanzelf terug geduwd :)
Pootjes van; Eddie, Neo, en Ezio
Groetjes van ons :). IM: Venus-Gino-Silly-Mini-Gina-Giny-Pino-Kyra-Tolo-Cookie-Charly-Tweety-R2-D2.1-Kruumel-Oli-Sammie-Mozy-BB-8.1-BB-8.2-C-3PO-Pino II-Scotty-Jecky-Amy-Punky-MozyII-Dot-Lemmy
Geheugen problemen; Bij voorbaat excuses

lovesbudgies

Dit kunnen geen spreidpootjes geweest zijn, die buigen namelijk niet weer terug. Jonge parkieten liggen altijd met hun pootjes uit elkaar, waarschijnlijk was er niets aan de hand.

parkietenlover

op de gewone site van parkieten freak heb je heel veel uitleg over spreitpootjes bij broeden of de zoekfunctie dat kan je ook helpen!