Voedsel die ik geef, goed genoeg?

Gestart door Bert-a, juli 20, 2011, 17:45:17

Vorige topic - Volgende topic

0 Leden en 1 gast bekijken dit topic.

Bert-a

Ik geef aan mijn parkieten: zaadmengsels, een beetje trosgierst, water en soms fruit.
Is dat genoeg voor een gezonde grasparkiet?

Kleintjes

Wat voor soort zaadmengsel geef je?
Er zijn vele soorten mengsels in de handel.

Groente en fruit, vers water en af en toe trosgierst is prima aanvulling voor 'n parkieten menu :)
Pootjes van; Eddie, Neo, en Ezio
Groetjes van ons :). IM: Venus-Gino-Silly-Mini-Gina-Giny-Pino-Kyra-Tolo-Cookie-Charly-Tweety-R2-D2.1-Kruumel-Oli-Sammie-Mozy-BB-8.1-BB-8.2-C-3PO-Pino II-Scotty-Jecky-Amy-Punky-MozyII-Dot-Lemmy
Geheugen problemen; Bij voorbaat excuses

Shannon

Hallo bert
Vergeet geen keielgrit, sepia, mineralen blokje en die dingen.

groetjes Shannon. :D

Kleintjes

Ik geloof dat je (maag)kiezel en grit bedoeld met keielgrit? ;)
Eventjes duidelijker gemaakt voor iedereen :)
Pootjes van; Eddie, Neo, en Ezio
Groetjes van ons :). IM: Venus-Gino-Silly-Mini-Gina-Giny-Pino-Kyra-Tolo-Cookie-Charly-Tweety-R2-D2.1-Kruumel-Oli-Sammie-Mozy-BB-8.1-BB-8.2-C-3PO-Pino II-Scotty-Jecky-Amy-Punky-MozyII-Dot-Lemmy
Geheugen problemen; Bij voorbaat excuses

Shannon

CiteerIk geloof dat je (maag)kiezel en grit bedoeld met keielgrit?
Ja haha sorry  ::)
Mijn toetsenbord luisterd niet altijd.

Joyce

Let je er wel op dat je absoluut geen advocado aan jouw vogeltjes geeft? Dit is namelijk giftig.

Je zou ook een keer per week wat Roosvicee (de fles met de gele dop genaamd "original") verdund met wat water aan kunnen bieden. Ze vinden het erg lekker (bij mij tenminste wel) en het is goed voor de vitamines. Er zit natuurlijk wel veel suiker in, dus niet te vaak geven. Enneh, let er ook op dat jouw vogeltjes niet het idee krijgen om zich te wassen in de Roosvicee (zoals Elmo dat laatst bij mij deed) . . . . Het geeft namelijk nogal een plakkerige boel  :D