Baby Gradje doet het goed...

Gestart door GeetjeBird, juli 19, 2011, 13:06:04

Vorige topic - Volgende topic

0 Leden en 1 gast bekijken dit topic.

GeetjeBird

Hij heeft de gierst ontdekt. Eet lekker zijn Xtra Vital zaadjes en drinkt..

En 1 van mijn oudere dames, tante Beppie, heeft zich ontfermd over het kleintje...bijvoeren dus!

http://www.youtube.com/watch?v=hl3bu9lZgd8&feature=email&email=comment_received

Kleintjes

Pootjes van; Eddie, Neo, en Ezio
Groetjes van ons :). IM: Venus-Gino-Silly-Mini-Gina-Giny-Pino-Kyra-Tolo-Cookie-Charly-Tweety-R2-D2.1-Kruumel-Oli-Sammie-Mozy-BB-8.1-BB-8.2-C-3PO-Pino II-Scotty-Jecky-Amy-Punky-MozyII-Dot-Lemmy
Geheugen problemen; Bij voorbaat excuses

Parkieten-Freak

Ah wat lief!  ;D Heel fijn dat het allemaal prima gaat!


Kleintjes

Citaat van: Parkieten-Freak op juli 19, 2011, 13:17:21
Ah wat lief!  ;D Heel fijn dat het allemaal prima gaat!

Volgens mij wordt jij er ook helemaal warm van he?

Ach, waar is de tijd dat 'onze kleintjes' nog zo klein waren? Ze worden zo snel volwassen joh!  Hahaha  8)
Pootjes van; Eddie, Neo, en Ezio
Groetjes van ons :). IM: Venus-Gino-Silly-Mini-Gina-Giny-Pino-Kyra-Tolo-Cookie-Charly-Tweety-R2-D2.1-Kruumel-Oli-Sammie-Mozy-BB-8.1-BB-8.2-C-3PO-Pino II-Scotty-Jecky-Amy-Punky-MozyII-Dot-Lemmy
Geheugen problemen; Bij voorbaat excuses

Parkieten-Freak

Ja,..zeg dat wel Maartje. Tja, onze Croky wordt in september al acht jaar.......!  ;D


Kleintjes

Al 8 jaartjes? Tjonge, de tijd vliegt echt voorbij.Tweety is al 11 (dat weten we zeker), Silly is er al 7, Gino wetenw e niet maar hij al 'n dik jaar bij ons en Kruumel is er 5 inmiddels.

Kan me nog herinneren toen ze zo klein waren, behalve Tweety en Gino dan (dat zijn vondelingetjes).

Ach, zoals al vaak gezegd, geschreven en gedacht: Voor je 't weet is 't kleine grut volwassen dus geniet er extra van ;)
Pootjes van; Eddie, Neo, en Ezio
Groetjes van ons :). IM: Venus-Gino-Silly-Mini-Gina-Giny-Pino-Kyra-Tolo-Cookie-Charly-Tweety-R2-D2.1-Kruumel-Oli-Sammie-Mozy-BB-8.1-BB-8.2-C-3PO-Pino II-Scotty-Jecky-Amy-Punky-MozyII-Dot-Lemmy
Geheugen problemen; Bij voorbaat excuses

GeetjeBird

Geniet er ook echt van. Is gewoon erg leuk om te zien. Vraagt ook veel aandacht maar dat heb ik er wel voor over. Heb assistentie  ;D

Wat opvalt is dat je het parkietje echt ziet groeien. Hij is er nu drie dagen en ik zie hem gewoon steviger worden en mobieler, vooral stabieler.
Gaat 's avonds lekker op het stokje met een pootje omhoog gekruld. Stoer he.
Beppie is de voedertante, Willie en Timmie zijn al een keer nieuwsgierig gaan kijken door de tralies. Mijn andere pop Saskia interesseert het allemaal erg weinig. Ze staat dan wel bovenaan de pikorde (heb haar het eerste in huis) en laat dat ook wel weten ook. Ze kroop er vanochtend heel onverschillig langs en ik zag haar hoofdveren overeind komen..moet er dus weinig van hebben. Krijgt ook geen voerneiging :-) Haar hou ik dus goed in gaten. Wacht maar tot gradje groot en sterk is ;)


Groeten
Germaine

Saskia, Willie, Timmie, Beppie en Gradje

Shannon

 ::)Wat Lieff,
::)Echt leuk om te zien  ;D

Groetjes Shannon & De vogeltjes.

P.s. Heel veel plezier met dit kleine schatje ;)

Jahalon