zwarte balk

Gestart door parkietengek12, juli 16, 2011, 12:45:17

Vorige topic - Volgende topic

0 Leden en 1 gast bekijken dit topic.

parkietengek12

Hoi,

Ik heb nu al een week ofzo dat als ik het forum opstart, dat er dan een zwarte balk onderaan het beeld aanwezig is.. ???
Als ik een paar keer de site opnieuw opstart dan is ie ineens weg... Nu is het er weer ???
Weet iemand wat dit is en zijn er meerdere mensen die hier last van hebben?
Ik hoor het wel :)

Parkieten-Freak

Nee, heb ik geen last van.
Welke browser gebruik je?


fullmetalgirl

het beste is even een screenshot maken zodat iedereen ziet wat je bedoelt :)

grote kans dat het aan je browser ligt of een programma wat je tegelijkertijd aan het draaien bent :)
(msn verstoort bij mij soms mijn beeld met reclame ...)

parkietengek12

Ik gebruik Google Chrome  ;)

Ik zal als het weer gebeurt, er een screenshot van maken en hier posten  :)
OFF topic: Dan heb jij zeker een oude msn..Want ik heb hier totaal geen last van

Kleintjes

Citaat van: fullmetalgirl op juli 16, 2011, 14:39:56
(msn verstoort bij mij soms mijn beeld met reclame ...)
Even off-topic: Dat ligt niet aan je browser, wel aan je pop-up blocker. Heb de nieuwste FireFox en ook die ellende met MSN Homepage.

On-topic: Misschien dat 't met 'n screenshot duidelijker is.
Heb je dat trouwens ook op andere sites of alleen hier?
Pootjes van; Eddie, Neo, en Ezio
Groetjes van ons :). IM: Venus-Gino-Silly-Mini-Gina-Giny-Pino-Kyra-Tolo-Cookie-Charly-Tweety-R2-D2.1-Kruumel-Oli-Sammie-Mozy-BB-8.1-BB-8.2-C-3PO-Pino II-Scotty-Jecky-Amy-Punky-MozyII-Dot-Lemmy
Geheugen problemen; Bij voorbaat excuses

parkietengek12

Ik had het alleen hier, maar sinds ik dit topic heb gemaakt heb ik er natuurlijk nog geen last van gehad  ::) Zal je altijd zien  :P
Ik zal als het weer gebeurt er gelijk een screenshot van maken en he thier plaatsen!  :)

Kleintjes

Hahaha, heel typisch en herkenbaar :P

Als je 't ook op andere sites hebt / zou hebben gehad, kon 't ook aan je browser of je monitor of de videokaart of simpelweg de kabel (die van PC naar monitor loopt) zijn.

Ben benieuwd of de beruchte Balk nog terug komt.
Pootjes van; Eddie, Neo, en Ezio
Groetjes van ons :). IM: Venus-Gino-Silly-Mini-Gina-Giny-Pino-Kyra-Tolo-Cookie-Charly-Tweety-R2-D2.1-Kruumel-Oli-Sammie-Mozy-BB-8.1-BB-8.2-C-3PO-Pino II-Scotty-Jecky-Amy-Punky-MozyII-Dot-Lemmy
Geheugen problemen; Bij voorbaat excuses

parkietengek12

Citaat van: Kleintjes op juli 17, 2011, 13:53:16

Als je 't ook op andere sites hebt / zou hebben gehad, kon 't ook aan je browser of je monitor of de videokaart of simpelweg de kabel (die van PC naar monitor loopt) zijn.

Nou, ik had het dus echt alleen als ik het parkietenforum opstartte  ::)
en het gaat om een laptop dus er is geen kabel aanwezig (oftoewel niet zichtbaar  :P)

Parkieten-Freak

Offtopic:
Het mysterie van de zwarte balk.  8)
Mooi titel voor een boek :D


parkietengek12

Het mysterie van de zwarte balk blijkbaar is nooit meer voorgekomen  ;D
We zullen nooit weten hoe het afloopt  :o  :P