Tijdelijk huis gezocht januari - augustus

Gestart door mariekee2, juli 07, 2011, 14:19:40

Vorige topic - Volgende topic

0 Leden en 1 gast bekijken dit topic.

mariekee2

Hallo allemaal,

Gisteren kreeg ik te horen dat ik aangenomen ben bij een universiteit in Calgary. Ik ga daar een half jaar studeren, van januari 2012 tot augustus 2012. Ik heb alleen parkieten en kan deze niet meenemen. Ik ben inmiddels erg gehecht geraakt aan mijn parkietjes, en zou ze daarom niet weg willen doen. Ik vroeg me daarom af of er mensen waren die mijn parkietjes een half jaar op willen vangen.

Het gaat om twee parkietjes;
Kip, popje, een maand of vier oud, knalgeel, heel nieuwsgierig en klimmerig en een beetje tam. Ze komt met veel geduld wel op je hand zitten (of als haar vriendje al bij het trosgierst is).
Tieten*, mannetje, bijna een jaar oud, blauw met wit en grijs, kletst veel en is redelijk tam. Hij komt naar je toegevlogen als je trosgierst in je hand hebt.

De parkietjes zijn goede vriendjes en mogen dus alleen samen weg. De parkietjes staan nu samen op mijn slaapkamer en zijn tot een uur of elf 's ochtends erg stil (met dichte gordijnen althans). Wat dat betreft echt ideaal!

Ik hoor het graag als je geïnteresseerd bent. Ik woon zelf in Leiden en een opvanghuis in de omgeving zou ideaal zijn, maar dit is absoluut niet noodzakelijk. Ik besef dat het misschien nog een beetje vroeg is om te beslissen of dit in januari zou uitkomen, maar ik probeer het toch alvast.

Groetjes,

Marieke


*Je denkt: wat een rare naam! En dat is ook zo. Ik had eerst ook een parkietje dat ik Bier had genoemd en daarna kreeg ik deze. "Bier en Tieten" vond ik wel grappig, lekker studentikoos, maar helaas is Bier nu overleden. Alleen nog maar Tieten dus! :D

mariekee2

#1
Inmiddels heb ik iemand gevonden, dit topic mag dus gesloten worden!

Done! Gr. LB