ik zoek een nieuw parkietenvriendje

Gestart door niev, juli 05, 2011, 19:47:19

Vorige topic - Volgende topic

0 Leden en 1 gast bekijken dit topic.

niev

Ik probeer het maar op deze manier.
Vorige week is mijn lieve Tweety overleden, een maand eerder had ik zijn vader in laten slapen want daar ging het echt niet goed mee.
Maar ik mis ze allebei vreselijk.... Het is zo stil in huis, aan tafel,op mijn schouder!!!
Hoe erg kun je zulke schatten missen.    :'(
Ondanks dat ik weet dat ik nooit dezelfde terug kan krijgen wil ik toch heel graag een nieuw parkietje in huis, met na verloop van tijd een  tweede erbij.
Wie weet er een goed adres, of heeft er zelf nog een die klaar is om zelfstandig verder te gaan.
Liefst wel in de buurt. (Boekel 5427)
Ik had al gereageerd op een adv op MP maar t duurt me veel te lang voordat ik een reactie krijg.

Groetjes, Gerry

martinekl

Hoi Niev, allereerst sterkte met het verlies van je vriendje, ik weet wat je voelt
Wij hebben een pietje bij een forumlid vandaan gehaald, stolkleo, ik geloof dat hij niet ver bij jou vandaan woont.
Hij heeft leuke pietjes, ik geloof dat hij weer kleintjes heeft.
Zeker de moeite waard om bij hem te kijken.
Groetjes Martine

niev

Bedankt Martine voor je reactie.
Ik heb eens even gekeken maar ik geloof dat stolkleo uit gouda komt en dat is 111 km hier vandaan, snelste route 5 kwartier rijden.
Inmiddels heb ik wel een reactie via MP en kan ik hier 15 km vandaan over niet al te lange tijd een "hopelijk"nieuw vriendje gaan halen.
Gelukkig heb ik wel wat foto's en zelfs nog wat filmpjes, die ik nu toch maar eens ga digitaliseren.
Dat houd ze "levend"...

Ik zal ze nooit vergeten, en hopelijk kan ik met een nieuw parkietje weer net zo'n band opbouwen als met Ricky en Tweety.
Groetjes   Gerry

martinekl

ja dat is wel wat te ver, nou succes met je nieuwe vriend als ie komt. Altijd leuk, het zal je verdriet en gemis zeker helpen verminderen, vergeten doe je toch nooit,  zeker als je een sterke band hebt gehad met je pietjes.
groet martine