Een nieuw vriendje voor Wiske

Gestart door Marianne, juli 04, 2011, 00:54:08

Vorige topic - Volgende topic

0 Leden en 1 gast bekijken dit topic.

Marianne

Hallo allemaal,

Hier ben ik dan weer na het plotselinge overlijden van Suske heb ik nu voor Wiske een nieuw vriendje genaamd Jumbo, ook een mannetje Suske was een vrouwke. Jumbo is een vogeltje waar je binnen no time helemaal verliefd op wordt, het speelt met alles gaat zelfs in badje. Wiske vondt het eerst helemaal leuk kwam kusje geven kreeg denk ik later wel ineens door he wacht eens dit is een ander vogeltje en is toen 3 dagen aan het rennen door de kooi geweest om maar bij Jumbo uit de buurt te blijven.

Jumbo wilde gelijk 's avonds heel dicht naast Wiske zitten wat hij niet gewend is maar inmiddels zijn het de dikste vrienden en leert zelfs Wiske nu dingen zo wordt hij veel actiever met het speelgoed. Jumbo heeft nog weing gedrag vertoond wat een correctie nodig had tot de laatste dagen en ik niet goed weet wat ik nu moet.

Ik zet dat even bij het topic gedrag.

Nogmaals hartelijk dank voor jullie hulp en lieve woorden.

Liefs Marianne

lovesbudgies

Wat super dat ze al dikke vriendjes zijn, heerlijk om te horen, die gelukkige parkietjes.  ;D

Marianne

Ja dat gaat hardstikke te gek samen :-)

parkietenwinkel

Nou gelukkig zijn ze toch snel aan elkaar gewend geraakt! Leuk dat Wiske nu actiever is. Veel plezier met je nieuwe aanwinst!