homo paar gaat nu echt te ver

Gestart door Hello123, juni 29, 2011, 21:15:12

Vorige topic - Volgende topic

0 Leden en 1 gast bekijken dit topic.

Hello123

Ik had al eens eerder een topic gemaakt over mij 'homo'parkietjes. De mannetjes die elkaar voerden. En jullie zeiden dat het normaal was, nu nog steeds gaat het voeren van elkaar door, maar de laatste tijd gaan ze ook op elkaar zitten. Ze worden ook helemaal opgewonden en gaan heen en weer met schuddend kopje. Gaat dit niet iets te ver? Of is 't nog steeds normaal?[/font][/b][/font]

Kleintjes

Ik zie er eigenlijk geen probleem in dat ze elkaar 't hof maken. Deze situatie is normaal voor 'n koppel, ongeacht of 't man -pop, pop - pop of man - man is.
Klinkt misschien raar, maar ook in de dierenwereld is liefde grenzeloos :) Ze houden van elkaar en omdat er geen popjes bij zitten hebben ze alleen elkaar.

Misschien dat iemand er nog anders over denkt of dergelijke, maar ik zou me er echt niet ongerust over maken.
Pootjes van; Eddie, Neo, en Ezio
Groetjes van ons :). IM: Venus-Gino-Silly-Mini-Gina-Giny-Pino-Kyra-Tolo-Cookie-Charly-Tweety-R2-D2.1-Kruumel-Oli-Sammie-Mozy-BB-8.1-BB-8.2-C-3PO-Pino II-Scotty-Jecky-Amy-Punky-MozyII-Dot-Lemmy
Geheugen problemen; Bij voorbaat excuses

Hello123

Maar er zijn ook twee vrouwtjes. Het ene mannetje is niet geliefd bij de vrouwtjes, ze zitten steeds bij het andere mannetje. Het eenzame mannetje doet het dus met het geliefde mannetje. Dus er zijn wel vrouwtjes

lovesbudgies

Ik zie het probleem niet, het zijn gewoon goede vriendjes. Mensen vinden het misschien raar maar voor deze 2 parkieten is er niets aan de hand.

Kleintjes

Hmm... 't ene mannetje is dus niet geliefd bij de dames? Dat verklaart waarom hij naar 't andere mannetje trekt: Van hem krijgt hij immers wel aandacht en 'liefde'. Is geen enkel probleem, heeft als voordeel dat er geen onverwacht nestje op de loer ligt ;) Bij de heren dan tenminste :)

( dacht dat je geen popjes had, excuses ^_^ )
Pootjes van; Eddie, Neo, en Ezio
Groetjes van ons :). IM: Venus-Gino-Silly-Mini-Gina-Giny-Pino-Kyra-Tolo-Cookie-Charly-Tweety-R2-D2.1-Kruumel-Oli-Sammie-Mozy-BB-8.1-BB-8.2-C-3PO-Pino II-Scotty-Jecky-Amy-Punky-MozyII-Dot-Lemmy
Geheugen problemen; Bij voorbaat excuses

Jahalon

Citaat van: Hello123 op juni 29, 2011, 21:15:12
Ik had al eens eerder een topic gemaakt over mij 'homo'parkietjes. De mannetjes die elkaar voerden. En jullie zeiden dat het normaal was, nu nog steeds gaat het voeren van elkaar door, maar de laatste tijd gaan ze ook op elkaar zitten. Ze worden ook helemaal opgewonden en gaan heen en weer met schuddend kopje. Gaat dit niet iets te ver? Of is 't nog steeds normaal?[/font][/b][/font]

Let them be happy!!!

Moppers

Ik zou ook zeggen: lekker laten gaan. Als ze het goed met elkaar kunnen vinden, dan kan paargedrag ook voorkomen. Dat is alleen maar een teken dat ze elkaar heel lief vinden en blij met elkaar zijn. Alleen maar mooi, toch?

Jahalon

LOL!!!! Sorry hoor, maar ik vind het wel een vermakelijke topic!!  ;D ;D ;D ;D

Pepelove

#8
Homoliefde...haha

Mijn opa is dement en heeft voor de hobby nog 4 grasparkieten. Eerst alleen maar mannen nu 2 mannen en 1 vrouw ( Komt nog 1 man bij). Het vrouwtje is ook zo lesbies als ik weet niet wat.. Dus eitjes die komen er echt niet.

Maargoed nu even mijn verhaal. Toen mijn opa 4 mannelijke parkieten had was het nog erger.. Er waren nog nestkastjes in het verblijf. Dus de 2 stelletjes gingen broeden.. Al namen ze het niet al te sireus.. De koppels werden nog wel eens gewisseld en soms zaten ze allemaal in 1 blok... Heel gek maar eitjes kwamen er niet  :P

Peter

Jahalon

Citaat van: Pepelove op juni 30, 2011, 00:27:03
Homoliefde...haha

Mijn opa is dement en heeft voor de hobby nog 4 grasparkieten. Eerst alleen maar mannen nu 2 mannen en 1 vrouw ( Komt nog 1 man bij). Het vrouwtje is ook zo lesbies als ik weet niet wat.. Dus eitjes die komen er echt niet.

Maargoed nu even mijn verhaal. Toen mijn opa 4 mannelijke parkieten had was het nog erger.. Er waren nog nestkastjes in het verblijf. Dus de 2 stelletjes gingen broeden.. Al namen ze het niet al te sireus.. De koppels werden nog wel eens gewisseld en soms zaten ze allemaal in 1 blok... Heel gek maar eitjes kwamen er niet  :P

Peter

Heb je ze ooit gestressed of depressief gezien?

Pepelove

Nee!

Als ik bij opa kom (dat is geregeld) zien ze er altijd opgewekt en macho achtig uit!!

Jahalon

Nou, zie je wel! Drukte om niks!

Pepelove

Ik wou gewoon mijn verhaal vertellen... Vond het grappig/bij dit verhaal passen!

Jahalon

Citaat van: Pepelove op juni 30, 2011, 00:56:47
Ik wou gewoon mijn verhaal vertellen... Vond het grappig/bij dit verhaal passen!

Ik bedoel er ook niets mee, ik vind het gewoon vermakelijk! Lol! Daarom ging ik ook door op wat Pepelove zei, over de parkietjes van zijn opa. Ik vind het een luchtig onderwerp, that's all!

Hello123

#14
Hahaha oké, niks aan de hand dus. Mooizo:)


Dit is een slowchat geworden, dat is niet de bedoeling in een topic, daar hebben we de chatbox voor.
Gr. Lisanne

Kleintjes

Citaat van: Pepelove op juni 30, 2011, 00:27:03
Homoliefde...haha

Mijn opa is dement en heeft voor de hobby nog 4 grasparkieten. Eerst alleen maar mannen nu 2 mannen en 1 vrouw ( Komt nog 1 man bij). Het vrouwtje is ook zo lesbies als ik weet niet wat.. Dus eitjes die komen er echt niet.

Maargoed nu even mijn verhaal. Toen mijn opa 4 mannelijke parkieten had was het nog erger.. Er waren nog nestkastjes in het verblijf. Dus de 2 stelletjes gingen broeden.. Al namen ze het niet al te sireus.. De koppels werden nog wel eens gewisseld en soms zaten ze allemaal in 1 blok... Heel gek maar eitjes kwamen er niet  :P

Peter

Even nieuwsgierig: 't popje geeft niks om de mannen?
Pootjes van; Eddie, Neo, en Ezio
Groetjes van ons :). IM: Venus-Gino-Silly-Mini-Gina-Giny-Pino-Kyra-Tolo-Cookie-Charly-Tweety-R2-D2.1-Kruumel-Oli-Sammie-Mozy-BB-8.1-BB-8.2-C-3PO-Pino II-Scotty-Jecky-Amy-Punky-MozyII-Dot-Lemmy
Geheugen problemen; Bij voorbaat excuses

Pepelove

Nee.. Helemaal niks

Ik had haar al paar jaar... Maar trok altijd naar popjes toe... Soms maakte ze relatie's met beginnende stelletjes kapot.. omdat zij het vrouwtje inponeert. Ook heeft ze een keer met een ander popje een nestje gemaakt met eitjes (waren onbevrucht). Omdat ze overtallig was en veel aandacht zoekt van vrouwtjes. heb ik besloten haar bij opa te plaatsen. 1 omdat ik meer rust in mijn voliere heb. 2 ze te oud is om te broeden en daar rustig aan kan doen:)   

Peter                                                                                                                                                       

lovesbudgies

Weet je wel zeker dat het een pop is? Heb je een foto?


mittenslief

ik heb ook 2 homotjes en 1 normaal stelletje en 2 ''ongehuwde'' vrouwtjes maar van 1 van de homotjes en 1 van de ongehuwde vrouwtjes kwam wel een nestje uit!

Maaike*


TenT

Citaat van: Maaike* op december 27, 2011, 15:22:01
Zie ik daar schurftmijt op zijn/haar neusdop? (gezien de kleur zou ik eerder denken man)

Ik denk ook een man. Ik weet niet wat het is op de neusdop maar dat ziet er niet normaal uit.

Kleintjes

Lijkt me niet echt zinvol om 'n bijna half jaar oud topic op te rakelen.

Denk dat dit beter 't archief in kan.
Pootjes van; Eddie, Neo, en Ezio
Groetjes van ons :). IM: Venus-Gino-Silly-Mini-Gina-Giny-Pino-Kyra-Tolo-Cookie-Charly-Tweety-R2-D2.1-Kruumel-Oli-Sammie-Mozy-BB-8.1-BB-8.2-C-3PO-Pino II-Scotty-Jecky-Amy-Punky-MozyII-Dot-Lemmy
Geheugen problemen; Bij voorbaat excuses

Maaike*

Citaat van: Kleintjes op december 27, 2011, 16:57:31
Lijkt me niet echt zinvol om 'n bijna half jaar oud topic op te rakelen.

Denk dat dit beter 't archief in kan.

Ohh oeps! Dat had ik niet in de gaten  ;)

TenT

Ik wel maar ik zag dat deze persoon nog op het forum komt dus dacht ik dat we het beter even melde.