Opvang gezocht voor een lief mannetje; Rocky

Gestart door taar95, juni 26, 2011, 22:48:00

Vorige topic - Volgende topic

0 Leden en 1 gast bekijken dit topic.

taar95

Hallo allemaal,

ik ben met spoed op zoek naar een opvangplek voor mijn parkiet Rocky. Dit omdat degene die eerst op Rocky past, niet meer kan.

Rocky is een hele lieve, tamme mannelijke parkiet. Bij ons vliegt hij zo vaak mogelijk los en hij komt altijd op je schouder, hand, hoofd en armen zitten! Hij is heel gezellig en heel tam.

Ik zoek opvang van 6 juli tot 25 juli en ik hoop echt een goede plek voor hem te zoeken. Ik woon in Hilversum, dus opvang in de buurt is het handigst, maar als het moet is verder weg ook geen probleem.

Ik hoop op reacties! Groetjes Tara

Mirjam

Hoi Tara,

Rocky mag bij ons komen logeren.
Er is echter alleen 1 grote maarrrrrr. Ik heb er zelf 5 maar vanaf 15 juli krijg ik er echter nog 10 te logeren voor 3 weken  ::).
Het wordt dan toch 1 grote parkietenbende, dus 15 of 16 maakt dan ook weinig meer uit...
Als jij dat geen probleem vindt, mag je Rocky volgende week komen brengen.
Ik woon trouwens in Leiden.

niev

Hoi Tara

Ik mis mijn 2 parkietjes heel erg, ondanks dat de 2e gisteren pas overleden is. de ander een maand geleden.
Ik weet ben er nog niet aan toe om een ander te gaan halen, maar oppassen lijkt me heel leuk.
Die van mij waren ook erg tam en konden praten. Ze mochten bijna de hele dag los, dus ze konder eruit wanneer ze wilden.

Ik heb verder geen huisdieren binnen, buiten wel 15 parkietjes en 2 valkparkieten in een voliere.
Ik woon alleen niet in de buurt, (Boekel 5427 )

Laat maar iets weten.
Groetjes, Gerry

taar95

Hallo Mirjam en Gerry,

heel erg bedankt, echt fijn dat ik nu tenminste weet dat Rocky in ieder geval ergens terecht kan!
Ik overleg morgen met mijn ouders, en dan laat ik het zsm weten, is dat goed?

Groetjes Tara

niev

Hoi Tara,

Is prima hoor, we /ik hoor wel iets.

Groetjes,
Gerry

taar95

Hoi Gerry, mijn ouders vinden Boekel toch net een beetje te ver.. sorry, maar ik heb daarom aan Mirjam gevraagd of Rocky bij haar kan logeren.

Groetjes Tara

niev

Hoi Tara,

is ook prima hoor, hij zal daar zeker ook goed verzorgd worden.
Fijne vakantie.

Groetjes,  Gerry