Nieuwe forumversie

Gestart door Jorijn, juni 16, 2011, 10:30:51

Vorige topic - Volgende topic

0 Leden en 2 gasten bekijken dit topic.

Jorijn

Hallo daar,

Zojuist heb ik het forum geupgrade naar de nieuwste versie. Er zijn een hoop dingen veranderd, teveel om allemaal op te noemen. In principe werkt alles nog steeds het zelfde als voorheen. Zodra je vreemde dingen tegen komt, laat het even weten via een privé bericht.

Alvast dank.

Jorijn
Wil je iets met webhosting of een website op het internet? Grote kans dat ik het voor je kan regelen tegen een scherpe prijs. Bekijk mijn website op http://www.jorijn.com

Kleintjes

Zit er strak uit :D

Ben benieuwd of er ongewone dingen gespot worden ;)
Pootjes van; Eddie, Neo, en Ezio
Groetjes van ons :). IM: Venus-Gino-Silly-Mini-Gina-Giny-Pino-Kyra-Tolo-Cookie-Charly-Tweety-R2-D2.1-Kruumel-Oli-Sammie-Mozy-BB-8.1-BB-8.2-C-3PO-Pino II-Scotty-Jecky-Amy-Punky-MozyII-Dot-Lemmy
Geheugen problemen; Bij voorbaat excuses

Jorijn

Ik vind het echt retesnel en soepel werken :-)
Wil je iets met webhosting of een website op het internet? Grote kans dat ik het voor je kan regelen tegen een scherpe prijs. Bekijk mijn website op http://www.jorijn.com

Parkieten-Freak

Very, very nice!  ;D ;D
Mijn complimenten Jorijn!  ;)


Wouter

Sodeknetter, wat een verschil. Die had ik niet zien aankomen. Ziet er goed uit!

MissDorien

Lekker fris zeg!
Het is wel weer even wennen.

Maaike*


BudgieMe


pris1958

Misschien een idee om rubrieken te maken, zoals gezondheid, voeding, gedrag ecc. ecc.? Daar wordt het zoeken i.e.g een stuk eenvoudiger van ;)

pris1958


Parkieten-Freak

Citaat van: pris1958 op juni 16, 2011, 17:53:38
Misschien een idee om rubrieken te maken, zoals gezondheid, voeding, gedrag ecc. ecc.? Daar wordt het zoeken i.e.g een stuk eenvoudiger van ;)

Rubrieken maken? Rubrieken zijn er al sinds jaar en dag........ 8)


Kleintjes

Citaat van: Parkieten-Freak op juni 16, 2011, 18:01:56
Rubrieken maken? Rubrieken zijn er al sinds jaar en dag........ 8)
Die zijn er altijd al geweest, in ieder geval zolang ik me kan herinneren. Ik betwijfel of ze ooit verdwijnen ;) *sarcasme*
Pootjes van; Eddie, Neo, en Ezio
Groetjes van ons :). IM: Venus-Gino-Silly-Mini-Gina-Giny-Pino-Kyra-Tolo-Cookie-Charly-Tweety-R2-D2.1-Kruumel-Oli-Sammie-Mozy-BB-8.1-BB-8.2-C-3PO-Pino II-Scotty-Jecky-Amy-Punky-MozyII-Dot-Lemmy
Geheugen problemen; Bij voorbaat excuses

inge

Ziet er dik in orde uit :)

Parkieten-Freak

Ik ben er ook heel blij mee, ik kom ogen tekort!   ;D


Kleintjes

Citaat van: Parkieten-Freak op juni 16, 2011, 21:14:34
Ik ben er ook heel blij mee, ik kom ogen tekort!   ;D
Dan laat je Croky en je wederhelft toch mee kijken?
Pootjes van; Eddie, Neo, en Ezio
Groetjes van ons :). IM: Venus-Gino-Silly-Mini-Gina-Giny-Pino-Kyra-Tolo-Cookie-Charly-Tweety-R2-D2.1-Kruumel-Oli-Sammie-Mozy-BB-8.1-BB-8.2-C-3PO-Pino II-Scotty-Jecky-Amy-Punky-MozyII-Dot-Lemmy
Geheugen problemen; Bij voorbaat excuses

Smikkelparkiet

Citaat van: Parkieten-Freak op juni 16, 2011, 21:14:34
Ik ben er ook heel blij mee, ik kom ogen tekort!   ;D

Jij komt wel meer tekort, parkietenvrek!  8)

Maar het is een mooi forum, dat dan weer wel!

parkietengek12

Wauw, ik startte het op en dacht 'huh, is mijn computer aan het crashen ofzo? ???'
IK dacht dat het allemaal niet klopte haha.
Vind het hartstikke mooi! LEkker straks en overzichtelijk  :D
Goed gedaan  ;D

Wouter

CiteerGebruikers online
32 gasten, 3 leden (1 vriend, 3 spiders)
Ah, je hebt ook meteen spinnen geïnstalleerd?  :o ::)

Kleintjes

Citaat van: Wouter· op juni 16, 2011, 23:27:39
Ah, je hebt ook meteen spinnen geïnstalleerd?  :o ::)
SPINNEN!!??!??!?! NEE TOCH!!
Ik ga meteen de stofzuiger zoeken en die spinnen jagen. Heb ik vanmiddag ook gedaan in de kelder, HEEL dapper (spinnen angst.. tot 't absurde toe - van 'n kleine spinnetje ga ik al over m'n nek :S ) dus er zit vooruitgang in :D
Pootjes van; Eddie, Neo, en Ezio
Groetjes van ons :). IM: Venus-Gino-Silly-Mini-Gina-Giny-Pino-Kyra-Tolo-Cookie-Charly-Tweety-R2-D2.1-Kruumel-Oli-Sammie-Mozy-BB-8.1-BB-8.2-C-3PO-Pino II-Scotty-Jecky-Amy-Punky-MozyII-Dot-Lemmy
Geheugen problemen; Bij voorbaat excuses

Jorijn

Citaat van: Kleintjes op juni 17, 2011, 01:13:02
SPINNEN!!??!??!?! NEE TOCH!!
Ik ga meteen de stofzuiger zoeken en die spinnen jagen. Heb ik vanmiddag ook gedaan in de kelder, HEEL dapper (spinnen angst.. tot 't absurde toe - van 'n kleine spinnetje ga ik al over m'n nek :S ) dus er zit vooruitgang in :D

Deze spinnen doen je niks, weet ik zeker.
Wil je iets met webhosting of een website op het internet? Grote kans dat ik het voor je kan regelen tegen een scherpe prijs. Bekijk mijn website op http://www.jorijn.com

Kleintjes

Da's 'n hele geruststelling Jorijn maarre... wat doen die dan wel? Ben nu wel nieuwsgierig geworden in die 'brave huis-spinnen' van je ;)
Pootjes van; Eddie, Neo, en Ezio
Groetjes van ons :). IM: Venus-Gino-Silly-Mini-Gina-Giny-Pino-Kyra-Tolo-Cookie-Charly-Tweety-R2-D2.1-Kruumel-Oli-Sammie-Mozy-BB-8.1-BB-8.2-C-3PO-Pino II-Scotty-Jecky-Amy-Punky-MozyII-Dot-Lemmy
Geheugen problemen; Bij voorbaat excuses

Parkieten-Freak

Spiders of Crawlers onderzoeken het WWW zodat de zoekmachines deze pagina's kunnen indexeren. Zoiets.  ;)
Goddank bijten ze niet en je kunt ze ook niet opzuigen Kleintjes.  :P


Kleintjes

Oooooooooh, nuttige spiders dus :)
Dan mogen ze van mij gerust braaf blijven zitten hahaha ;)

Weer wat geleerd ^_^
Pootjes van; Eddie, Neo, en Ezio
Groetjes van ons :). IM: Venus-Gino-Silly-Mini-Gina-Giny-Pino-Kyra-Tolo-Cookie-Charly-Tweety-R2-D2.1-Kruumel-Oli-Sammie-Mozy-BB-8.1-BB-8.2-C-3PO-Pino II-Scotty-Jecky-Amy-Punky-MozyII-Dot-Lemmy
Geheugen problemen; Bij voorbaat excuses

Sara

Op het eerste zicht dacht ik dat mijn internet volledig op hol geslagen was, maar het forum is dus vernieuwd! Even wennen, maar ik vind het wel heel mooi!  :D
Vele groetjes van een ex-grasparkietenbaasje (met heimwee) ;-)
Ook een pootje van Zoë en Fenna, mijn keeshondjes

Kruimira

Ziet er hartstikke leuk uit!

Moppers

Ik keek ook even raar op toen ik daarnet het oude vertrouwde forum in een nieuw jasje zag. Maar het ziet er mooi uit hoor! Als ik eenmaal aan de nieuwe layout gewend ben, weet ik vast niet eens meer hoe de oude er ook alweer uit zag.

fullmetalgirl

ter informatie:

jullie kunnen heel makkelijk veranderen naar het thema wat veel meer lijkt op het oude thema...
dit is namelijk nog steeds een standaard thema binnen smf 2.0

Dan schrikken er misschien wat minder mensen ;)
(gewoon je huidige standaard thema veranderen in het andere thema in je lijstje.. cuore ofzo heet het, als het goed is kan alleen een beheerder dit doen)


Jippie

Was al even niet meer op het forum geweest, zie ik ineens de vernieuwde versie! Wauw, mijn complimenten, ziet er fantastisch uit!
Toeter en Dafne!

lovesbudgies

Citaat van: Parkieten-Freak op juni 17, 2011, 13:18:20
Spiders of Crawlers

Ieeeeeee, klinkt nog steeds een beetje vies!

dsmmeijer

ziet er mooi uit :)
Dacht al, ligt het aan de laatste upgrade van mijn pc, dat het ineens zo mooi is :P
Maar dan ben ik ook even een tijd off geweest..


lovesbudgies

Citaat van: pris1958 op juni 16, 2011, 17:53:38
Misschien een idee om rubrieken te maken, zoals gezondheid, voeding, gedrag ecc. ecc.? Daar wordt het zoeken i.e.g een stuk eenvoudiger van ;)

Hahaha, gelukkig zijn die er, Kitty. Al een jaar of 6. ;D
Linksboven kun je op 'index' of 'Parkieten-Freak - Donkey Online' klikken om er te komen.
Zal je ook de directe link even geven: http://forum.parkietenweb.nl/index.php