Ocharme

Gestart door inge, juni 09, 2011, 18:57:57

Vorige topic - Volgende topic

0 Leden en 1 gast bekijken dit topic.

inge

http://www.2dehands.be/dieren-toebehoren/dierenaccessoires-materiaal/parkieten/?qq=
Was aan het kijken op de site naar toebehoren voor parkieten.
Wat zonde op plaats 19 staan 2 parkietjes te koop ,de kooi waar ze inzitten ik vind het heel erg voor de grasjes :'(
Weet dat dit niet een vraag is of iets waar jullie van kunnen leren maar moest dit eventjes kwijt >:(

Kleintjes

Uh... Ik zie niet welke advertentie je bedoeld.
Of heb ik 'm gemist?
Pootjes van; Eddie, Neo, en Ezio
Groetjes van ons :). IM: Venus-Gino-Silly-Mini-Gina-Giny-Pino-Kyra-Tolo-Cookie-Charly-Tweety-R2-D2.1-Kruumel-Oli-Sammie-Mozy-BB-8.1-BB-8.2-C-3PO-Pino II-Scotty-Jecky-Amy-Punky-MozyII-Dot-Lemmy
Geheugen problemen; Bij voorbaat excuses

inge

Is al opgeschoven naar de 2 pagina  :(
Staat daar de eerste.

Kleintjes

Deze dus

is handiger om de direkte link te plaatsen in plaats van de gewone pagina's, in dit geval.
Pootjes van; Eddie, Neo, en Ezio
Groetjes van ons :). IM: Venus-Gino-Silly-Mini-Gina-Giny-Pino-Kyra-Tolo-Cookie-Charly-Tweety-R2-D2.1-Kruumel-Oli-Sammie-Mozy-BB-8.1-BB-8.2-C-3PO-Pino II-Scotty-Jecky-Amy-Punky-MozyII-Dot-Lemmy
Geheugen problemen; Bij voorbaat excuses

inge

Ja deze,wist niet hoe het werkte :D
Is toch erg he :o

lovesbudgies

Ach, wat zielig. Stom kooitje.

inge

Die kunnen toch echt geen beetje vooruit in die kooi  >:(
Hoop dat ze bij anderen vlug een andere kooi krijgen.

Maaike*

Ik heb de stoute schoenen aangetrokken en de verkoper een mail gestuurd dat dit toch echt te klein is, zonder beschuldigend te willen zijn.
Hopelijk pakken ze het positief op.

inge

Ja hopelijk zien ze het in.
Benieuwd of je reactie zult krijgen ;)

Sanne

Ik vind dit allemaal 'n beetje overdreven. De kooi is niet zo heel ruim, maar zo heel zielig als dat jullie doen voorkomen vind ik ze niet....
Lijkt een beetje op stemmingmakerij dit.

Parkieten-Freak

Ik ken dit soort kooien wel, ze werden vroeger veel gebruikt.
De kooi is vrij hoog, er kan dus naar hartenlust geklauterd worden (horizontale spijlen). Breed is de kooi inderdaad niet, vliegen zal niet lukken maar dat kan in geen enkele (kleine) kooi.


Kleintjes

De enigste reden dat ik hier postte was vanwege de link :)

Geen mening dus :-\
Pootjes van; Eddie, Neo, en Ezio
Groetjes van ons :). IM: Venus-Gino-Silly-Mini-Gina-Giny-Pino-Kyra-Tolo-Cookie-Charly-Tweety-R2-D2.1-Kruumel-Oli-Sammie-Mozy-BB-8.1-BB-8.2-C-3PO-Pino II-Scotty-Jecky-Amy-Punky-MozyII-Dot-Lemmy
Geheugen problemen; Bij voorbaat excuses

lovesbudgies

#12
Citaat van: Sanne op juni 09, 2011, 21:45:48
Ik vind dit allemaal 'n beetje overdreven. De kooi is niet zo heel ruim, maar zo heel zielig als dat jullie doen voorkomen vind ik ze niet....
Lijkt een beetje op stemmingmakerij dit.

Je kunt een andere mening hebben en die mag je natuurlijk geven. Maar is het echt nodig om zo over de meningen van anderen te oordelen?

Zeggen dat de mening van anderen overdreven en stemmingsmakerij is vind ik ook weer niet echt aardig. De eerste 'verdediging' daarop is alweer binnen en het is toch niet nodig je mening te hoeven verdedigen.

Sanne

diegene van de advertentie kan zich hier ook niet verdedigingen. Iemand post een link naar een 'marktplaats' advertentie en iedereen duikt er bovenop terwijl dit toch een heel 'gemiddelde' kooi is voor twee parkieten. Hier op 't forum zullen ze vast wel allemaal in grote 'villa's' zitten  :-\. Maar dat is echt niet overal zo. En dit vind ik geen overdreven zielige vogeltes zoals het hier wel wordt voorgedaan.

lovesbudgies

Ik denk daar heel anders over (vind dit geen gemiddelde kooi) maar dan nog vind ik het niet nodig onaardige dingen te zeggen over iemand anders zijn (of jouw) mening.

Maaike*

Laten we het erop houden dat we allemaal eigen normen en waarden hebben...wat de één zielig vind, vind de ander niet en andersom.
En zo kan er ook iemand zijn die dit stemmingmakerij vind, aan jou of je het je wel of niet aantrekt...je kunt t ook gewoon bij de ander laten.



inge

Beste parkietenliefhebbers,
Amai,laat het alsjeblieft ,voor mij hoeft dit niet meer ze.
Wist niet dat dit zo hoog ging oplopen.
Zal in het vervolg wel twee keer nadenken als ik nog een topic open .
Heb een bericht gestuurd naar de moderators dit topic mag verwijderd worden!!!

Nog een fijne dag verder ;)

Parkieten-Freak

#17
Ik zal dit topic nog even laten staan om iedereen de kans te geven om dit topic te lezen.
Het lijkt me verstandig om het bij lezen te laten.

@ all:
Iedereen heeft recht op zijn of haar eigen mening.
Ook al zijn mensen het niet met elkaar eens: we hebben er allemaal toch weer wat van geleerd. ;)


wofosi

ik ben wel nieuwsgierig nu, maar zie niet welke adv er bedoeld wordt.

inge

Zoekertje is verwijderd

Groetjes