Kooi met tralies tot op de bodem

Gestart door inge, juni 07, 2011, 20:35:45

Vorige topic - Volgende topic

0 Leden en 1 gast bekijken dit topic.

inge

Hoi,
Zou graag weten of er kooien bestaan met tralies tot op de bodem v/d kooi.
Weet er eentje op Zooplus maar is in hout, De Belinda,
Weet dat dat hout niet echt een optie is in verband met knagen en schoonmaken.
Iemand tips waar ze wel te koop zijn?

MissDorien

Wat bedoel je precies met tralies tot op de bodem van de kooi?

BudgieMe


inge

Ja zoiets bedoel ik  ;D.
Ikzelf heb er ook zo een maar dan een Madeira voor mijn 2 grasjes.
Maar zoek er eentje in de maten van een Ferplast voor mijn andere 2 grasjes omdat hij vaak naar beneden valt.
En hij heeft het moeilijk om terug boven te geraken en een trapje gebruikt hij niet :(

BudgieMe

Dan is dit soort niet geschikt, zijn verticale tralies.
Wat je kan doen is een bodemrooster op maat knippen met knijptang en tegen de bak omhoog zetten.
Houdt wel beter de zooi binnen, een onderbak.

martinekl

Deze hebben wij een paar weken geleden gekocht bij zooplus de montana voliere villa cassa 60 hij kost 120€ en hij is geweldig.
groet Martine

[verwijderd door de beheerder]

inge

Dankjewel Martine,maar voor Happy zoek ik een kleine kooi, hij woont nu in de Ferplast .
Ook een goede kooi op zich, maar de afstand van de bodem naar de tralies is een redelijke grote afstand voor hem :(
Een grote en vooral hoge kooi is zeker niet goed voor hem als hij naar beneden valt.
Toch bedankt voor de moeite :)
Het is wel een mooie kooi van jullie ook  ;D
Groetjes,Inge

Kleintjes

Je schrijft dat Happy vaker valt.
Al eens gedacht om 'n kussen te maken en onderin te leggen? Dat breekt de val EN 't maakt de 'vloer' hoger, dan is die afstand naar de tralies niet meer van belang. Werkt hier geweldig voor Silly, ze is er erg blij mee :)

"werk-schema"
Pootjes van; Eddie, Neo, en Ezio
Groetjes van ons :). IM: Venus-Gino-Silly-Mini-Gina-Giny-Pino-Kyra-Tolo-Cookie-Charly-Tweety-R2-D2.1-Kruumel-Oli-Sammie-Mozy-BB-8.1-BB-8.2-C-3PO-Pino II-Scotty-Jecky-Amy-Punky-MozyII-Dot-Lemmy
Geheugen problemen; Bij voorbaat excuses